היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מועצת העיר אישרה את מינויו של אלדד שהם לתפקיד מ"מ מהנדס העיר בקריית שמונה

 

עיריית קריית שמונה פרסמה לאחרונה מכרז לתפקיד מהנדס העיר בקריית שמונה. עד שייבחר מהנדס עיר קבוע, הליך שמן הסתם יימשך כמספר חודשים, אישרה מועצת העיר את מינויו של אלדד לתפקיד מ"מ מהנדס העיר.

המינוי הוא לשלושה חודשים עם אופציה להארכה בשלושה חודשים נוספים.

שהם (73), נשוי+3, מתגורר בקיבוץ מלכיה, שימש עד לפני כשנה וחצי כמהנדס הועדה המקומית לתכנון ובניה במועצה האזורית גליל עליון. את התפקיד הוא מילא משך 33 שנים מהן 5 שנים במקביל לתפקיד מהנדס המועצה האזורית.

אינג' שהם סיים את לימודיו בפקולטה להנדסה אזרחית בטכניון בשנת 1972 וסיים לימודי משפטים בפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה בשנת 1995.

שהם חבר בלשכת עורכי הדין, חבר באגודת המהנדסים, האדריכלים והאקדמאים במקצועות הטכנולוגיים, חבר באיגוד מהנדסי ערים, חבר באיגוד המהנדסים האזרחיים וחבר במוסד לבוררות וגישור של התנועה הקיבוצית.

ראש העיר הרב ניסים מלכה איחל לאינג' אלדד שהם הצלחה בתפקיד. "אין לי ספק כי המהנדס החדש יסייע לנו בשיקום אגף ההנדסה ויסייע לנו לקדם פרויקטים ותוכניות להמשך פיתוחה של העיר", אמר ראש העיר.

אינג' אלדד שהם אמר: "מודה על האמון שניתן בי. אעשה את הכל כדי לסייע בקידומה ובפיתוחה של העיר. אני מכיר היטב את העבודה ומכיר טוב מאוד את צרכי העיר".

אולי יעניין אותך

Bottom ad