היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מוקד הוט בקריית שמונה יעסיק 200 עובדים

שעות עבודה נוחות לאמהות שמתחילות את יום העבודה בשעה 08:30 ומסיימות בשעה 15:30. ראש העיר הרב ניסים מלכה שליווה את ראשי החברה מהרגע שהגיעו ללשכתו וביקשו את עזרתו לסייע להם בהקמת המוקד בקריית שמונה אמר בטקס השקת המוקד: "במשך כל שנות כהונתי כראש עיר אני רואה חשיבות רבה בהרחבת אפשרויות התעסוקה בגליל. סוגיית התעסוקה באזורינו היא סוגיה חברתית ולאומית ממדרגה ראשונה. באמצעות יצירת פתרונות תעסוקתיים ניתן יהיה למשוך אוכלוסייה חזקה מהמרכז צפונה. זו הסיבה שאני לא מפסיק ללחוץ על משרד התמ"ת בכדי שיעמיד לנו כלים מגוונים לטובת דורשי העבודה הן באמצעות הענקת תמריצים למעסיקים והן באמצעות הכשרה מקצועית, ליווי והכוונה".

ראש העיר הוסיף: "אין לי ספק, כי רק על ידי המשך שיתוף הפעולה האזורי עם כל הגופים, הרשויות והחברות בגליל, נוכל להוסיף עוד ועוד משרות עבודה בקריית שמונה ובגליל העליון ועל ידי כך נוכל לקלוט באזורנו עוד ועוד משפחות איכותיות ולהגדיל בצורה משמעותית את אוכלוסיית הגליל. חשיבות רבה אני רואה לא רק בהוספת מקומות עבודה וקליטת מפעלים חדשים, אלא בשמירה על התעשייה הקיימת. חשוב שנתמוך ונחזק את המפעלים, החברות והמוקדים השונים הפועלים בקריית שמונה שנים רבות והמשיכו לפעול בעיר גם כאשר המצב הביטחוני היה מתוח ובעייתי".

מנכ"ל הוט אילן צחי: "הגענו לקריית שמונה ובכוונתו להישאר כאן לתמיד. אנחנו ההוכחה שלצפון ולגליל העליון לא שולחים רק חיילים לגבול אלא גם עובדים שיפרנסו את משפחותיהם בכבוד. אני מתחייב שתוך חודשיים אנחנו נהיה המעסיק הגדול בקריית שמונה. הבטחתי לראש העיר שזה מה שיהיה ואני מתכוון לעמוד במילה שלי וכשזה יקרה הובטח לי שנקבל את מפתח העיר".

יו"ר אקטיב מכירות הוט סטופ רונן חכימי הודה לראש העיר ניסים מלכה על התמיכה עד לחנוכת המוקד, לסגן ראש העיר יגאל בוזגלו, למהנדס חגי קול ולצוות המוביל של העירייה שהלך עימנו יד ביד וסייע לנו בכל דבר שביקשנו כדי שנוכל להגיע ליום בו נחנוך את המוקד ונעסיק עובדים רבים מקריית שמונה ומישובי הסביבה, אמר חכימי.

 

 

       ראש העיר ניסים מלכה, מנכ"ל הוט אילן צחי, יו"ר חב' אקטיב רונן חכימי, מנכ"ל חב' אקטיב גיל בן דורי וראש מועצת מבואות החרמון בני בן מובחר גוזרים את הסרט.

אולי יעניין אותך

Bottom ad