היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מחפשים יהלומים

מחר (16:50) ייצא לדרך המשחק השני בסדרת הפלייאוף העליון וקריית שמונה תצא למפגש חוץ בקופסא מול הקבוצה המצוינת של ראובן עטר.

דווקא לקראת הישורת האחרונה של העונה נראה כי הכחולים מתחילים לאבד גובה כשהם סוגרים כבר שלושה הפסדים רצופים, ובהחלט לא לזאת ציפינו מהקבוצה של רן בן שמעון. לאחר ההפסד האחרון למכבי ת"א המאמן דרש מחניכיו להתעורר מהאדישות והסביר שהכל נתון ברגליים שלהם כולל כרטיס הכניסה לאירופה לו כל כך מייחלים במועדון הצפוני. שחקני הקבוצה חייבים להפנים שהציפייה מהם היא להשאיר טעם טוב מהעונה המדהימה שעשו עד כה ולהמשיך עם היכולת הטובה שהפגינו במהלך העונה כאמור בעיקר בכדי שלא ייסגר הסיכוי להעפיל למפעל האירופאי.

מנגד הצהובים מעיר היהלומים מגיעים למשחק במומנטום מצוין לאחר העפלה לחצי גמר הגביע וניצחון במחזור האחרון על מכבי חיפה. בדומה לבן שמעון גם ראובן עטר הצליח להעמיד העונה קבוצה איכותית, צעירה ונמרצת שמגיעה להישגים למרות שאין באמתחתה סוללת כוכבים ושמות נוצצים. בשקט וביסודיות הצליחה נתניה להתברג בפלייאוף העליון וכעת היא מאיישת את המקום ה-4 בפלייאוף העליון, עם יתרון של רק נקודה אחת מעל קריית שמונה, וכעת בנתניה מקווים לשמור על ההישג ואף לטפס למעלה יותר.

המגן אורי שטרית שנמצא בעונה יציבה וטובה התייחס למפגש הקשה שמצפה להם מול הצהובים מחר: "מדובר במלחמת עולם, זה משחק שיקבע את ההצלחה בהמשך הפלייאוף, הקופסא זה מגרש קשה מאד אבל אנחנו חייבים לנצח את המפגש הזה ולדעת לקום מההפסדים האחרונים כמו שעשינו בעבר כשנקלענו להפסד או שניים. נצטרך להגיע דרוכים ומוכנים, בד"כ אנחנו מתפקדים טוב תחת מצבי לחץ, אין לי ספק שאם כל אחד מאיתנו ישקיע את ה100% נצליח לחזור מנתניה עם 3 נקודות יקרות".

מהצד המקצועי מסגל הקבוצה יחסר לרן בן שמעון הבלם איתן טיבי שעדיין לא החלים מהפציעה והחלוץ ברק בדש שנמצא אף הוא בשלבי החלמה מתקדמים, מלבד השניים האלו יעמדו לרשות המאמן כל שחקני הקבוצה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad