היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מחפשים נ-ק-מ-ה

היום תארח קריית שמונה את הפועל עכו למשחק במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל, חניכיו של רן בן שמעון מגיעים לאחר ניצחון חוץ משמעותי מאד בו גברו על הפועל אשקלון והעניקו לעצמם את ההתאוששות מההפסד להפועל חיפה אך יחד עם זאת מה שהיה לא פחות חשוב בניצחון הזה הוא פער 6 הנקודות שהקבוצה הצליחה לפתוח מעכו ומרווח הנשימה.

חניכיו של אלי כהן אומנם מגיעים לאחר הפסד לבני יהודה, אך שלא תתנו לאיבוד הנקודות במחזור האחרון להטעות אתכם, מדובר בקבוצה מצוינת, מאורגנת להפליא ובמיוחד חבורה לוחמת שהצליחה להציג עד כה יכולת טובה מאד ומשמעת טקטית. בדיוק כמו בקבוצה של רב"ש, גם לכהן מאמנה של עכו אין סוללת כוכבים ושמות נוצצים אלא בעיקר נכונות ורעב להצלחה. מרכיבים שגרמו להם לאייש את המקום ה-5- בטבלת הליגה, כשהם משאירים מאחור קבוצות כמו מכבי פ"ת והפועל ב"ש. אחד היתרונות של הקבוצה האורחת הוא חוד ההתקפה, בהגנת קריית שמונה יצטרכו לשים שמירה צמודה על החלוץ המהיר והמוכשר רועי דיין שעושה עונה נפלאה כשהוא מוביל את טבלת הכיבושים של עכו עם 13 שערים.

מנגד בקריה ההכנות למשחק נמצאות בעיצומן, מעבר לחשיבות של ניצחון ותוספת 3 נקודות יקרות למאזן ולצמצום הפער ממכבי ת"א, שחקניו של רן בן שמעון ינסו לנקום את ההפסד המביש לעכו בסיבוב הקודם בו נוצחו בתוצאה 3:0, משערים של רועי דיין, ג'אקו עראפת ומוחמד כליבאת. הכחולים לבנים ירצו להוכיח שהמעידה בסיבוב הראשון מולם הייתה חד פעמית. מהצד המקצועי בן שמעון דרבן את חניכיו לחזור להציג משחק שוטף עם הנעת כדור מהירה והתקפות מסודרות. למאמן צפוי המשך כאב ראש חיובי לגבי השניים שיפתחו בחוד, כשההתלבטות העיקרית היא מי יקבל את הקרדיט לצדו של שמעון אבוחצירא ברק בדש או השחקן הצעיר שלומי אביסדריס כשגם החלוץ וויאם עמאשה החל לחזור לכושר משחק מלא ולא מן הנמנע שרב"ש יחליט להכניס אותו לעניינים במהירות ולהחזיר לו את המנהיגות בהתקפה.  

אולי יעניין אותך

Bottom ad