היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מחר ב-19:00 קריית שמונה מארחת את הפועל חיפה

 

משחק לא פשוט צפוי לחבורה של רן בן שמעון מחר מול חניכיו של ניצן שירזי שנמצאים בתקופה לא רעה בכלל.

האדומים מחיפה מגיעים במומנטום חיובי לאחר שהעפילו באמצע השבוע לשמינית גמר הגביע ובמחזור האחרון סיימו בתיקו 1 מול עכו. אך למרות התוצאות האחרונות מה שמאפיין עד כה את הקבוצה של יואב כץ זה בעיקר חוסר היציבות. לצד יכולה טובה וכדורגל אטרקטיבי, הפועל חיפה מציגה לפרקים משחקים נרפים בהם היא מתקשה לא מעט פעמים להניע את הכדור בצורה מסודרת וליזום התקפות מאורגנות. לפעמים נדמה כי המשחק של הקבוצה כולה תלויה ביכולת של החלוץ המצוין עדן בן בסט שחתום על מספר נקודות רב אצל האדומים. כרגע הפועל חיפה נמצאת במקום ה-8 עם 27 נקודות, כאשר כל ניצחון או הפסד יכול לקבוע אם הקבוצה תתקדם לפלייאוף העליון או מנגד תראה מקרוב את המקומות הנמוכים יותר בטבלה.

חניכיו של ניצן שירזי מקווים להגיע לקריית שמונה בכדי להשיג 3 נקודות יקרות וחשובות על מנת לעשות סוף סוף את קפיצת המדרגה לה הם מייחלים.

מנגד קריית שמונה מגיעה למשחק בתקופה טובה מאד שכוללת יכולת מצוינת וכדורגל אטרקטיבי מתמיד, במהלך השבוע העפילו הכחולים לשמינית גמר הגביע ובנוסף הם מגיעים למשחק לאחר ניצחון ענק במחזור האחרון על הפועל ר"ג. כאשר הקבוצה של רן בן שמעון רוצה מתמיד להמשיך את המומנטום החיובי ולצבור עוד נקודות יקרות בכדי להתקדם בפלייאוף העליון.

מהצד המקצועי לסגל הקבוצה יחזרו הבלמים סאלח חסארמה ויניב לביא שריצו את עונש הכרטיסים הצהובים מול אח"י נצרת בגביע, לעומת זאת השניים שיחסרו לבן שמעון הם המגן השמאלי אורי שטרית שבאמתחתו חמישה כרטיסים צהובים ומי שצפוי להחליפו הוא המגן תומר ברוקס, והקשר הצעיר אדריאן רוצ'ט שספג במשחק הגביע את הכרטיס האדום, ואת הקרדיט במקומו צפוי לקבל הקשר אופיר חמו, מעבר לכך נראה כי  את אפודת השוער הראשון ימשיך לקבל גיא חיימוב. 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad