היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מליאת המועצה בחצור אישרה את תקציב 2015

מליאת המועצה התכנסה אישרה את תקציב הרשות שנת 2015. ראש המועצה שמעון סויסה ציין כי בדומה לשנה שעברה, גם השנה יושקעו מיליוני שקלים (כ40% מסך התקציב), לטובת חינוך, חזות העיר, תרבות הפנאי, ספורט וקידום הסטודנטים ביישוב.

בשבוע שעבר הוצגה תוכנית העבודה של הרשות ע"י מנהלי המחלקות השונות, בפני ראש המועצה וחברי הנהלת המועצה.

הנהלת המועצה קבעה את העקרונות הבאים שיוטמעו בתקציב  ויבואו לידי ביטוי בתוכנית העבודה לשנת 2015.

1. תוכנית העבודה תהיה מקושרת תקציב.

2. המועצה תסיים את שנת 2015 באיזון תקציבי.

3. יבוצעו תהליכי בקרה ומעקב חודשית.

חזות העיר, תרבות והספורט זכו לעלייה משמעותית באופן יחסי בתקציב, ותושבי חצור ייהנו משירות איכותי יותר בתחומים אלו. תקציב החינוך ימשיך להיות חלק גדול בתוכנית העבודה של המועצה ויעמוד על כ-30% מהתקציב.

המועצה תתנהל על פי תוכנית אסטרטגית רב שנתית המכילה בתוכה את החלטה 1741 של ממשלת ישראל, את התוכנית הרב תחומית של משרד הפנים, ותוכנית העבודה היישובית.

במהלך החודשים האחרונים בוצעה עבודה אינטנסיבית של מנהלי המחלקות בהובלת מנכ"ל המועצה אמנון אשל ליצירת התוכנית המאפשרת את קידומה של חצור לעיר מרכזית בלב הגליל.

ראש המועצה: "התוכנית מציבה אתגרים ודרך חדשה המובילה את הישוב כתוכנית העצמה בתחומי החברה הספורט והכלכלה".

חברי המועצה דני קבילו, גילי ברמי והרצל צווה אכן העלו שאלות ומספר השגות בתקציב. הקואליציה מצידה השיבה לכל שאלה ועניין.

שישה חברי מועצה הצביעו בעד התקציב: שמעון סויסה, מאיר שטרית, יצחק מלכה, ד"ר רינה מרגוליס, גבי יוספי ויוסי ביננפלד. שלושה: נמנעו גילי ברמי, הרצל צווה ודני קבילו.

אחת הבשורות העיקריות מישיבת המליאה האחרונה, היא הקמת אגף פיקוח עירוני שמטרתו לאכוף את כלל החוקים והתקנות ביישוב. במהלך שנת 2015 חצור תתחדש בתקנות אכיפה חדשות, מתוך מטרה ברורה, לשמור על הסדר ביישוב. ראש המועצה שמעון סויסה הודיע כי בכוונת המועצה להפעיל מדיניות קשה נגד מפרי חוק, בדגש ראשית כל, על הפעלת יד קשה נגד קבלנים שמפרים את החוק ופוגעים בחזות העיר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad