היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מלפפוניאדה…

הקשר משה אבוטבול חתם ביום שלישי לשנתיים בעירוני קריית שמונה. אבוטבול בן ה-28 נפגש על בעלי המועדון איזי שרצקי וחתם על החוזה ובעצם יצטרף לשורות הכחולים לאחר שנתיים וחצי בעירוני רמת השרון. אבוטבול, שסיים חוזה ברמה"ש מצטרף לאחמד סבע ו-וובה בראון שכבר חתמו.

###

בנוסף קריית שמונה הגיעה גם להבנות עם עודד אלקיים, המגן יחזור מחופשה פרטית במקסיקו שלאחריה הוא צפוי לחתום בקבוצה ולהצטרף למועדון באופן רשמי. אלקיים ששוהה בחופשה הפקיד בידי נציגיו את הסמכות להגיע לסיכום עם ראשי המועדון, מרבית הפרטים נסגרו והצדדים הגיעו להבנות, כשבימים הקרובים צפוי סיכום רשמי ולאחר מכן יחתום אלקיים על חוזה.

כרגע קיימים בין הצדדים פערים קטנים מאוד, ביניהם אורך החוזה, כאשר עדיין לא ברור האם יהיה מדובר בחוזה לשנתיים או לשלוש שנים. "הפרטים שנשארו פעוטים", אמר גורם המעורה בעסקה. "יש הבנות בין השחקן לקריית שמונה וכשהוא יחזור אם לא יקרה משהו דרמטי הוא יחתום בקבוצה".

אחרי העזיבה הרשמית של אלעד גבאי, שכיכב בעונה החולפת בקרית שמונה, במועדון מעוניינים באלקיים שיתחרה עם ליאור לוי על המקום בהרכב כשבקבוצה מאמינים שהתחרות תביא לשדרוג אצל שני השחקנים. בנוסף לאלקיים, המאמן ברק בכר מעוניין להחתים בלם זר, כשנכון לעכשיו קיימים שלושה מועמדים, ובקבוצה מקווים להחתים אחד מהם בקרוב.

###

במועדון הצפוני מעוניינים בחלוץ רועי דיין, ששיחק בשנתיים האחרונות בבירסחוט הבלגית. דיין, 28, סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי. העדיפות הראשונה של החלוץ היא להישאר באירופה, כרגע בין הצדדים החלו גישושים ראשונים, כאשר השחקן לא פוסל על הסף את האפשרות לחזור לשחק בליגת העל.

 

בקרית שמונה מבינים ששמעון אבוחצירא לא צפוי להמשיך ומעוניינים מאוד להחתים חלוץ לצידו של אחמד סבע שכבר חתם. השם הבולט היה ויאם עמאשה, אלא שבמועדון החליטו שלא לחכות לחלוץ ושמו של דיין עלה כמועמד לחתום בקבוצה. החלוץ כבש בשנתיים האחרונות תשעה שערי ליגה ב-32 הופעות במדי בירסחוט.

הפועל באר שבע פנתה לקשר עירוני ק"ש בעונה החולפת דרקו טאסבסקי ורוצה לראות אותו מצטרף לקבוצה. טאסבסקי שכבש העונה שני שערי ליגה ובישל עוד חמישה שערים נוספים חתום על חוזה לעונה נוספת בקריית שמונה, אך יחד עם זאת בסיום העונה החולפת מיעט לקבל דקות משחק אצל הכחולים ואם תגיע הצעה כספית גבוהה עבורו לא מן הנמנע ששירצקי ישקול לשחרר את הקשר.

בנוסף באר שבע מעוניינת גם בחלוץ דוד סולארי, כזכור לקריית שמונה הייתה את הזכות לממש את האופציה על סולארי אך שירצקי דרש מהחלוץ להפחית בשכרו אם הוא מעוניין להישאר, הצדדים לא הצליחו להגיע להבנות וכעת סולארי שחקן חופשי.

 

###


 

הקבוצה ממשיכה במאמצים לצרף את אלכסנדר דוידוב, שירצקי הציע לקשר הצעה כספית על סך 150 אלף דולר לעונה אך הוא דורש יותר, לקריית שמונה כבר נמאס מהסחבת בנושא והם ידרשו מהקשר תשובה בימים הקרובים, בנוסף גם החלוץ דויד מנגה עדיין על הכוונת אם מחיר הקנייה יהיה סביר, שירצקי ירכוש מרמת גן את השחקן שהצטיין בעונה שעברה.

###

 

קריית שמונה תצא בתאריכים 16.07-26.07.2013 למחנה האימון במתקן האהוב עליה בשנים האחרונות בעיירה מירלו שבהולנד.

במסגרת מחנה אימון זה תקיים הקבוצה שלושה משחקי אימון כאשר שניים מהם יהיו במסגרת טורניר בין ארבע קבוצות כששלושת הקבוצות האחרות הן מליגת המשנה בהולנד. הקבוצות הם: וולנדאם, טלסטאר ודורדרכט. כאמור הקבוצה תקיים משחק אימון נוסף מחוץ למסגרת טורניר זה. זהות הקבוצה הנוספת תיקבע בהמשך.
עוד קודם לכן יצאו חניכיו של ברק בכר למחנה אימון מקדים בן חמישה ימים במלון דן קיסריה בתאריך: 30.06.2013.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad