היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מפרידים יותר – מפנים יותר

התושבים בקיבוצי הגליל העליון מקפידים יותר על הפרדת הפסולת המושלכת לפחים. וכפועל יוצא מכך הפח הכתום אליו מושלכת פסולת האריזות מתמלא מהר יותר מאשר בעבר. לאור זאת החליטה מועצה אזורית הגליל העליון כי הפחים הכתומים בכל הקיבוצים יפונו מעתה אחת לשבועיים, ולא אחת לחודש כמו שהיה עד עתה.

החלטת המועצה סוכמה במשא ומתן שהתנהל בשבועות האחרונים עם תאגיד המחזור תמי"ר, אליו מועברת הפסולת המופרדת מהרשויות, בדרך חזרה אל מפעלי המחזור. במועצה מדגישים כי את ההפרש בעלויות הפינוי תישא על כתפה המועצה.

במכתב שנשלח לקיבוצים בראשית השבוע מבשרים מדווחים אנשי מחלקות התברואה והיחידה הסביבתית של המועצה על נתונים המצביעים על יותר הקפדה והפרדה בקיבוצים, ומבשרים כי "בתום שנה של הפרדת פסולת האריזות מזרם הפסולת הרגיל, אנחנו עוברים לפינוי הפחים בתדירות כפולה בכל הקיבוצים". הם מסבירים כי "הסיבה היא איכות ההפרדה שהשתפרה בחודשים האחרונים", והראיה הם הפחים הכתומים שמתמלאים מהר יותר, ובחלק מהמקרים אף עולים על גדותיהם, מה שמחייב מעבר למערך פינוי תכוף יותר.

התושבים התבקשו במכתב לגלות ערנות ובמידה ופח מסוים לא פונה, לדווח למועצה בדוא"ל: psolet@galil-elion.org.il   או מוקד 8669* מכל טלפון

אולי יעניין אותך

Bottom ad