היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

משחק ה-ע-ו-נ-ה

5000 אוהדים משני צידי המתרס יצפו במשחק בו תארח קריית שמונה את הפועל ת"א והמספרים לבד מסבירים את הטירוף סביב המפגש בין השתיים במיוחד של הקהל בכחול.

בתחילת העונה לא מעט אנשים הרימו גבה על הסגל של רן בן שמעון ולא האמינו שגם השנה ק"ש תצליח לעשות עונה מוצלחת, גם כאשר הקבוצה הצפונית התחילה לטפס בטבלה שמענו דעות שאומרות כי זה זמני ואין לקריה את הכלים לשמור על יציבות, אך רן בן שמעון ושחקניו סותמים לכולם את הפיות שבוע אחר שבוע עם ניצחונות רצופים, מינימום ספיגת שערים, יכולת טובה וגם כשאין יכולת הם מחפים על זה עם הרבה נחישות ואופי.

כרגע בק"ש למרות המקום בצמרת לא ממהרים לצאת בהצהרות על אליפות וממשיכים להיות צנועים אך אין ספק שניצחון על הפועל ת"א יעמיד את הכחולים בסיום הסיבוב הראשון במקום הראשון בטבלת הליגה עם הצהרת כוונות ברורה להמשך, רוצים אליפות היסטורית בצפון.

קצת לפני התיאוריה על המקום הראשון חניכיו של רן בן שמעון ייאלצו לגבור בדרך על שחקניו של דרור קשטן שממש במחזור האחרון ניצחו את האלופה מכבי חיפה בתוצאה 3:0.

מה לא אמרו על הפועל ת"א והמאמן שלה בתחילת העונה, שקשטן מיושן, ששיטת האימון שלו לא רלוונטית כבר, שהופעל תיפול ללא הכוכבים שעזבו אותה איתי שכטר גילי ורמוט, וויסנט אניימה, אז אמרו. העובדה היא שהאדומים מוולפסון מצליחים להיראות כקבוצה ונמצאים במקום הראשון כשחיפה ומכבי ת"א משתרכות הרבה מאחור והם המועמדים העיקריים לאליפות מבין הקבוצות הגדולות.

בחוד של קשטן נמצאים שני החלוצים הלוהטים של הליגה עומר דמארי וטוטו תמוז שהשיתוף פעולה שלהם מצוין והם כובשים בצרורות, אך נקודת היתרון של ק"ש במשחק הזה היא ההגנה האיטית של האדומים לעומת החוד המהיר של בן שמעון שכולל גם הוא את החלוצים המצוינים ברק בדש ושמעון אבוחצירא.

מהצד המקצועי לרשותו של רן בן שמעון יעמדו כל שחקני הקבוצה מלבד החלוץ שלומי אזולאי הפצוע, כאשר גם איתן טיבי החלים מפציעתו וייכלל בסגל למשחק.

מעבר לכך בהנהלת המועדון ביקשו להדגיש כי בשל ביקוש הכרטיסים הרב לראשונה העונה לא תותר כניסת חיילים חינם וכרטיס לחייל יעלה 40 שקלים ואילו למבוגר 80 שקלים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad