היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

נוסעים לתל אביב

המתמודדים לראשות העיר: ראש העיר הרב ניסים מלכה, יורם מלול, בנצי בן ציון ויגאל בוזגלו את השתתפותם באירוע ייחודי בנוף הפוליטי, "קריית שמונה עד הבית", פאנל של המתמודדים לראשות עיריית קריית שמונה, שיתרחש  בתל אביב. מדובר ביוזמה של תנועת "שינוי כיוון" שמטרתה לעודד מעורבות והשתתפות של צעירים בני העיר, אשר מתגוררים במרכז הארץ, במערכת הבחירות הקרובה לראשות המקומית.

היוזמים מקווים שהמתמודדים יפגוש ויכירו את הצעירים בני העיר, המתגוררות במרכז הארץ וחולמים על היום בו יכלו לחזור לעיר הולדתם.

כולנו עדים לתופעה ההולכת ומחמירה של עזיבת הצעירים את העיר. ממפקד האוכלוסין שנערך ב 2008 בקריית שמונה, עולים הנתונים המדאיגים הבאים: מרבית הצעירים בגילאי 20-39 עוזבים את העיר.
קריית שמונה הפכה ל'יצואנית' בכירה של צעירים איכותיים, המשתלבים בעמדות מפתח בערי המרכז וחברה הישראלית כולה, ורק לא בעירם, קריית שמונה.

ב'שינוי כיוון' אומרים שעד היום הבטיחו את השתתפותם למעלה מ 100 צעירים בני העיר הגרים באזור המרכז.

"הזמנו את כל המועמדים לשתף את דור העתיד של העיר בחזון שלהם ובתכניות שלכם בתחומי התעסוקה, הדיור, התרבות, התחבורה ועוד, ומנגד לשמוע על הקשיים והלבטים עמם הם מתמודדים הצעירים בנוגע לשאלת החזרה הביתה. אומר ירדן ארליך, מתנועת שינוי כיוון, ומוסיף מגיע שאפו להנהגה העתידית של העיר אשר מוכנה להגיע במיוחד, באמצע קמפיין הבחירות, לאזור המרכז, להיפגש עם בני העיר שעזבו ללימודים ועבודה. לי אישית, זה מחמם את הלב", אומר ירדן.
תנועת "שינוי כיוון" היא תנועה חברתית אזורית הפועלת לעידוד עשייה אזרחית משותפת למען קהילות אצבע הגליל. אנו פועלים להעצמת החברה האזרחית באצבע הגליל באמצעות יצירת זהות אזורית וקידום תחומי החינוך, התעסוקה והתרבות. בתנועה פעילים צעירים בוגרי אקדמיה תושבי אזור אצבע הגליל בהווה ובעבר, בעלי ניסיון בעשייה חברתית, תקשורתית ועסקית ברמה המקומית וברמה הארצית.

אולי יעניין אותך

Bottom ad