היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

סטודנטים ממכללת צפת בחוג למערכות מידע קהילתיות בגמר תחרות BankApp של בנק פועלים

זו השנה השנייה שמתקיימת התחרות הארצית BANKAPP, במטרה לאפשר ליזמים מוכשרים לקחת קדימה את הרעיונות שלהם ולהפוך לסטארט-אפ החם הבא בעולם הטכנולוגיה. כ-600 יזמים וחברות סטרטאפ הגישו הצעות מעניינות על מיזמים. לאחר סינונים קפדניים, נשארו 36 אחרונים, ובשבוע שעבר הוכרזו עשיריית הגמר הסופית שהציגו פתרונות מהפכניים בעולם האפליקציות.

מי שעלה לגמר הם חברת  BuyInfo מקרית שמונה, שהביאו רעיון מהפכני, הרשימו את חברי הועדה ועלו לגמר.

הצוות מורכב מ:

שמעון כהן, 31, קרית שמונה, עובד בתחום ההייטק בחברת "שמיר אופטיקה", לומד בחוג מערכות מידע קהילתיות במכללת צפת ומשמש כמנהל הפרוייקט של המיזם.

ארז בן סימון, 42, בן קרית שמונה ותושב קיבוץ עמיר. בעבר יוזם ומנהל שלוחת BMC תל חי. משמש כמנהל הטכנולוגי של המיזם.


אז מה זה BuyInfo? המיזם בא לענות על הצורך של החלפת קבלות הנייר לקבלות דיגיטליות דרך הסמרטפון. כלומר, בעתיד אתם תגיעו לקופה, ובמקום לקבל דף חסר ערך, תבקשו להעביר את החשבונית קבלה ברמת הפריט אל המכשיר שלכם, שם הוא יהפוך לדיגיטלי, מקוטלג וחכם. האפליקציה תוכל לנתח את רשימת הקניות שלכם ולהציג לכם מידע חכם ומועיל. בנוסף היא תנהל את תעודות האחריות והזיכויים שאתם מקבלים.

בשבוע האחרון, נסעו הצוות  למחנה אימונים ייחודי שהתקיים במכללת Atobe Accelerator בירושלים ,שם פגשו את מיטב המנטורים מעולם התעשייה כדי לקחת אותם צעד אחד קדימה עד להצגת התוצר הטוב ביותר באירוע הגמר של התחרות.

שמעון כהן, מנהל המיזם אומר: "עברנו כברת דרך ארוכה עד לפיתוח האבטיפוס שהגשנו למיזם ועכשיו נדע האם נעבור למוד סטרטאפ או שנצטרף להמשיך לפתח את הרעיון ברמת הבשלות", והוסיף "עשרות שנות נסיון בתחום ההיי-טק והלימודים במכללת צפת נתנו לנו את הנסיון והכלים להגיע לכאן. לפעמים אתה לומד קורס עם תוכן שנראה לך לא הכרחי, אך מסתבר שדווקא שם מסתתרים פתרונות וידע שיכול לעזור בעתיד, וקיבלנו המון מהם במכללה שמבחינתנו היא שותפה מלאה להצלחה".

אירוע הגמר של של התחרות יתקיים במסגרת כנס משקיעים בינלאומי, בבנייני האומה בירושלים ביום ב' 25.1.2016  בהשתתפות בכירים בתעשיית ההיי-טק. באירוע יבחרו ויוכרזו 3 הזוכים בתחרות.


התחרות נערכה בשיתוף, עם קשת (ערוץ 2), אתר "מאקו" והרשות לפיתוח ירושלים.


 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad