היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

סיכום עונה…

היציב: גיא חיימוב– לא צריך להרבות במילים על שוערה המצוין של קריית שמונה ואולי אחד משחקני המפתח החשובים ביותר של הקבוצה, גיא חיימוב יותר מהכל הוא שחקן יציב, שוער שאפשר לסמוך עליו שמעניק את השקט הנדרש לשחקני ההגנה וכמעט חף מטעויות במשחקים שלו, יציבות אצל שוער היא אולי התכונה החשובה ביותר שנדרשת ואת זה בהחלט יש לגיא חיימוב.

תגלית העונה: רועי קהת– קשרה של קריית שמונה הגיע לקבוצה בחלון ההעברות האחרון בינואר, כאשר הביאו את השחקן ממכבי יבנה לקבוצה הצפונית כולם כולל כולם הרימו גבה והביעו פליאה על ההחתמה המוזרה של איזי שירצקי שהביא שחקן חיזוק מהליגה הלאומית, אך אט אט קהת סתם לכולם את הפיות בכך שתפס מקום של קבע בהרכב של ברק בכר הציג יכולת מצוינת ואף כבש שמונה שערים בליגה ואחד בגביע המדינה, שוב הוכח כי תביעת העין של איזי שירצקי עובדת ומדובר בעסקה מצוינת.

פציעת העונה: תמיר כחלון ומשה אבוטבול

תמיר כחלון היה אמור להיות אחד משחקני המפתח של ברק בכר בהרכב הפותח אך פציעה קשה כבר באמצע דצמבר מנעה ממנו להיות חלק מהעונה של קריית שמונה, שבר בעצם השוקית הותיר את כחלון בחוץ לתקופה ממושכת כשהוא רואה את החברים שלו לקבוצה בעונה מיוחדת וחלומית. בדומה לחברו כחלון גם הקשר משה אבוטבול נפצע בסוף חודש דצמבר, הקשר סבל מקרע ברצועה הצולבת בברך במהלך משחקה של הקבוצה מול רמת השרון וגמר את העונה. שני פציעות אלו היוו מכה כואבת למועדון הצפוני שאיבד שני שחקנים משמעותיים לתקופה ארוכה מאד, שניהם כמובן צפויים לחזור לפעילות בתחילת העונה הבאה.

שחקן העתיד: אופיר מזרחי

כשראינו העונה את אופיר מזרחי על הדשא ראינו בעיקר שחקן צעיר עם הרבה מאד כישרון שטמון לו ברגליים, פעולות מצוינות, טכניקה גבוהה ובעיקר הרבה תשוקה למשחק הובילו את אופיר לעשות מהלכים שהביאו את הקהל של קריית שמונה להתאהב בשחקן המבטיח, מזרחי סיים את העונה עם 6 שערים בליגה ו-1 בגביע וזאת בהחלט רק ההתחלה של החלוץ הצעיר. בעונה הבאה הוא כבר אמור להיות חלק בלתי נפרד מההרכב של ברק בכר.

פריצת העונה: אחמד עבאד

לא סתם שירצקי החליט להעלות את תג מחירו של החלוץ ל-2 מיליון יורו, זאת בהחלט הייתה העונה של אחמד עבאד שעשה צרות לכל הגנות הליגה, המהירות הבלתי רגילה של השחקן מובילה אותו להקדים תמיד את השחקנים שלצידו ולראיית משחק טובה יותר, בנוסף לעבודת ההתקפה שהוא עושה עבאד לא מפחד מעבודה קשה ולא מעט פעמים זכינו לראות אותו שורף שטחים במגרש ועוזר בהגנה, אך עם זאת הוא עדיין צריך לעבוד על הרגל המסיימת שלו שלוקה בחסר, את העונה הנוכחית הוא סיים עם חמישה שערים, 3 בליגה ו-2 בגביע. בעונה הבאה אנחנו כבר נצפה ליותר.

זר העונה: קאסיו פרננדז

כמה חשובה בחירת הזרים לקבוצה כמו קריית שמונה ואיזה שדרוג עשו בק"ש עם החתמתו של קאסיו פרננדז הבלם הברזילאי המצוין היה אחד מעמודי התווך של ברק בכר  בהגנה של הקבוצה הצפונית, שקט, יסודי, מסיבי, כמעט חף מטעויות ובמילים אחרות בין הזרים הטובים שנחתו בקריית שמונה, לא סתם שירצקי מיהר להחתים את השחקן המצוין ל-3 עונות נוספות.

אכזבת העונה: אין

ניסו למצוא שחקן שאיכזב, מישהו שלא אהבנו את צורת המשחק שלו, את היכולת או ההתנהגות אך בעונה כזאת באמת שלא מצאנו אחד כזה, האופי המיוחד של הקבוצה והעיר הביא גם את השחקנים לאווירה מיוחדת בחדר הלבשה, לביחד שכה אופייני וליכולת טובה מאד של כולם, לפעמים פשוט צריך לדעת רק לפרגן.

מצטיין העונה: ברק בכר

כמה מילים כבר נאמרו ונכתבו על המאמן הצעיר ועל העונה המופלאה שהוא עשה עם קריית שמונה, כמובן שהתוצאות מדברות בעד עצמן- מקום שלישי ותואר היסטורי של גביע המדינה בעונה לא קלה כלל עבור המאמן שהספיק לחוות לא מעט, זה התחיל עם פציעות טורדניות שתקפו את שחקני הקבוצה אחד אחר השני, כמעט ואין שחקן בסגל שלא הושבת לתקופה של חודש לפחות, תמיר כחלון ומשה אבוטבול היו רק קצה הקרחון לפציעות נוספות שבאו אח"כ, הקפטן שיר צדק נעדר לשלושה חודשים, הקשר אדריאן רוצ'ט לחודש וחצי, קולה ומנגה כל אחד לחודש וחצי, עמאשה לשבועיים, דין מימוני כמעט לשלושה חודשים והרשימה עוד ארוכה, תוסיפו לזה את השחרורים של השחקנים הכי משמעותיים שהיו לקבוצה בקיץ ובינואר כגון שמעון אבוחצירא, אלעד גבאי וברק בדש ותבינו שבכר עשה את הבלתי אפשרי, עם חבורה של שחקנים יחסית אנומיים וצעירים ראינו את קריית שמונה כל שבוע בתצוגה אחרת כשיש לה רק הפסד ביתי אחד בעונה וזה אולי אומר הכל. עונה מדהימה לבכר שדאג שבכל שבוע השחקנים שלו יעלו עם תשוקה למשחק, הרבה אופי ובעיקר ווינריות.

הרגע המרגש ביותר: זכייה בגביע המדינה

התואר היחידי שהיה חסר לקריית שמונה בארון הוא גביע המדינה, אחרי הטראומה בעונה שעברה לא היה אחד שלא היה דרוך ובמתח לקראת המשחק המיוחל, כ-7000 אוהדים כחולים ליוו את הקבוצה עד לאצטדיון רמת גן לגמר מול מכבי נתניה במשחק אולי הכי מתיש העונה, בסיום זה עוד היה תיקו מאופס, בהארכה אחמד עבאד כבש את גול הניצחון וגרם לקריית שמונה לחגוג זכייה היסטורית ומרגשת במיוחד שרשומה על העונה הזאת ולזכותו של ברק בכר.

המשחק הגדול ביותר: 3:1 על האלופה מכבי תל אביב צמד לבדש פאנקה

היו מספר משחקים שהתחרו על תואר המשחק הגדול ביותר של העונה, אך אולי הגדול מבינהם היה במחזור ה-17 כאשר קריית שמונה אירחה את האלופה מכבי תל אביב באצטדיון הצפוני וגברה עליה בתוצאה המדהימה 3:1 במשחק מצוין של החלוץ ברק בדש שכבש צמד ופאנקה כבש שער נוסף, כל שנותר לערן זהבי הוא רק להבקיע גול שצימק את התוצאה.

המשחק הגרוע של העונה: המחזור הראשון מכבי חיפה בניצחון 3:1 על קריית שמונה

הגרלת הליגה זימנה לקריית שמונה במחזור הראשון את מכבי חיפה בקריית אליעזר, אנחנו ציפינו למחזור מעניין ומאתגר אך קיבלנו בעיקר משחק חד צדדי של הירוקים שגברו על קריית שמונה בתוצאה 3:1 משערים של חן עזרא, אלון תורג'מן וגוסטבו בוקולי, משה אבוטבול דאג רק לצמק. כמובן שזה לא הראה כלום על המשך העונה אך ההפסד הזה במחזור הראשון בהחלט זכור לכולם.

בסיום קריית שמונה סיימה את העונה עם 64 נקודות במקום שלישי עם 18 ניצחונות, 10 תוצאות תיקו ו-8 הפסדים.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad