היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

סיכום פוליטי השבוע (2.8)

בוריס מתמודד

השבוע הכריז ד"ר בוריס סידלקובסקי שיתמודד על ראשות העיר מטעם ישראל ביתנו. ד"ר סידלקובסקי המכהן כסגן רה"ע מעודד מהאיחוד שעשה עם רשימתה של אהובה סירוגין ובטוח שהוא יכול להיבחר לראשות העיר אחרי שיעלה לסיבוב שני. "אתמודד על ראשות העיר, ואני בטוח שאנצח. אני אעלה לסיבוב השני עם עוד מועומד", אומר ד"ר סידלקובסקי המייצג את ישראל ביתנו ומשמש יו"ר הסניף.

המועמדים לראשות העיר שיתפו פעולה השבוע במאבק להשארת ההנחה למעונות היום לילדים כאשר הפגינו מול בניין העירייה עם הורים שמספרם היה דיי זהה.

הכיוון נכון, אולם שיתוף הפעולה חייב לכלול נושאים רבים יותר.

 

רוחות חדשות בסניף הליכוד

שבוע אחרי הסולחה והפיוס בסניף הליכוד, עדיין הרחוב הפוליטי מדבר על האיחוד בין שני הירבים ראש העיר הרב ניסים מלכה ואלי זפרני שהודיע לפני יותר משנה שיתמודד מול ראש העיר על מועמדות המפלגה לראשות העיר.

מסתבר שהמהלך בין השניים לא עמד בפני עצמו והוא כלל עוד הסכמה בה אבי פורטל איש מחנהו של ראש העיר הרב מלכה, ויתר על מועמדותו לתפקיד יו"ר הסניף לטובת אבי שטרית.

שני המהלכים הללו קיבלו גיבוי מלא מחברי מועצת הסניף ומראשי המפלגה.

השניים הרב מלכה וזפרני, כבר מופיעים יחד בחוגי בית ומציגים את תוכניותיהם לקראת הבחירות.

ראש העיר קיבל רוח גבית בכל הקשור להבטחותיו לפיתרון בעיותיה של העיר והוא נשמע אומר לא אחת שמעכשיו תהיה לו יותר אוזן קשבת בלשכת ראש הממשלה.

 

בנצי יעקב

במטהו של בנצי יעקב מעודדים מהסקרים האחרונים בהם מוביל בנצי על פני יתר המועמדים. אנשי מטהו דוחפים את הפעילים למאמץ נוסף "עוד קצת ואנחנו מנצחים בסיבוב הראשון", הם אומרים לפעילי השטח.

בינתיים, כל רשימה או מועמד משתמש בסקרים בהתאם למצבו באותו הסקר, וכך גם אצל בנצי יעקב.

 

הבית היהודי

בינתיים, אין הכרעות וזאת אחרי שבמפלגה נבדקו אפשרויות להליכה משותפת או תמיכה באחד המועמדים, והצדדים לא הגיעו לידי העחלטה.

חלק מראשי הסניף מנצלים את ימי החופשה האחרונים וגם הם יצאו לנפוש.

 

עתיד – יגאל בוזגלו

יגאל בוזגלו ואנשי מטהו פתחו באופן רשמי את מסע הבחירות בהפגנת כח בסניף.

בוזגלו נשמע מעודד ואופטימי ואמר "עוד נוכיח שהסקרים הם שקרים. אנחנו עובדים חזק בשטח, ויהיו עוד הפתעות".

 

יורם מלול

 

עדיין אין שם לרשימה של יורם, אולם זה לא מפריע לו במסע הבחירות: "השבוע המשכנו בחוגי בית ובמפגשים אישיים עם תושבים ומעצבי דעת קהל ובעלי עסקים. ביקרתי בשוק העירוני ושמחתי לפגוש את תושבי קריית שמונה. לגבי הסקרים, אנחנו מעודדים גם מהאחוזים שקיבלתי, ובעיקר מהעובדה שיש רבים שעדיין לא החליטו".

אולי יעניין אותך

Bottom ad