היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עדי אלישע: "ככל שהליגה מתקדמת אני צובר יותר ביטחון"

– עדי אומנם אתם מגיעים לאחר משחק עם יכולת טובה, אך זאת לא פעם ראשונה שאיבדתם את היתרון העונה, יש לכך הסבר?

עדי: "זה נכון שקרה לנו העונה מספר פעמים שאיבדנו את היתרון אבל אני לא חושב שזה בגלל סיבה מסוימת. גם כשאנחנו ביתרון אנחנו לא חוזרים אחורה או עושים בונקר, זה פשוט קרה, ב"ש הבקיעו דווקא במומנטום הכי טוב שלנו במשחק, אין לי הסבר לזה. עפ"י איך שהמשחק התפתח אין ספק שיצאנו מאוכזבים, אבל סה"כ הם קבוצה מאד טובה ומדובר במגרש לא קל, ככה שגם נקודה בוסרמיל זה בסדר".

– באופן אישי גול ענק שלך, איך היו התחושות אחרי, אתה מרגיש התקדמות בפן האישי?

עדי: "אני מאד שמח על הגול, הבקעתי שער יפה אבל חבל שלא ניצחנו. אני חושב שעם הזמן וככל שהליגה מתקדמת אני לומד דברים חדשים וצובר יותר ביטחון, אעבוד קשה בכדי שתהיה ליכולת המשכיות".

– יום שני, אתם פוגשים את מכבי חיפה תסכים איתי שמדובר באופרה אחרת לגמרי בייחוד כשהם רוצים לשמור על המקום הראשון?

ת: "גם בב"ש לא היה משחק פשוט וכל משחק בליגה הזאת קשה. נכון שמכבי חיפה זאת קבוצה שמסוכנת תמיד, לא משנה באיזה מקום היא ובאיזה מומנטום היא מגיעה מדובר בקבוצה איכותית עם שחקנים מוכשרים. אבל זה משחק ביתי שלנו ואני בטוח שאם נשחק כמו שאנחנו יודעים ורגילים בצורה התקפית עם הנעת הכדור המסודרת אנחנו נשאיר את ה3 נקודות אצלנו".

– יש טירוף בקהל לקראת מכבי חיפה, אתם מתחילים להרגיש יותר את הדחיפה של האוהדים המקומיים?

עדי: "בהחלט, אין ספק בזה. כיף גדול לראות שלמשחקי הבית מגיעים 4.000 אוהדים וגם למשחקי החוץ מגיעה כמות לא מבוטלת של קהל, אנחנו מרגישים את ההבדל ואת ההתלהבות של האוהדים, זה נותן כח ומרץ למשחק, הם נותנים לנו דחיפה ומדובר בחוויה אחרת לשחק כשהאצטדיון מלא".

אולי יעניין אותך

Bottom ad