היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עו"ד אביחי שטרן מועמד "קריית שמונה מתחדשת" לראשות העיר.

  • מהן הסיבות שהביאו אותך להתמודד על ראשות העיר?

אביחי: "אני חי את העיר שלנו. נושם את רחובותיה ואת אנשיה האהובים. אחרי אינספור מפגשים עם גורמים שונים הן ממועצת העיר, אנשי עסקים ופעילים חברתיים מובילים בעיר שבהם עלו טענות זהות על היעדר עשייה של העירייה שנראית בכל מקום. טענות על הזנחה בקרב רוב שכונות העיר, על הלכלוך, המדחנים, הנסיגה האיומה בהישגי התלמידים בעיר, המשך הזדקנות העיר, הזנחת המרכז המסחרי, בעיית תשתיות ובעיית תחבורה וחנייה, עצירת תנופת ההתחדשות העירונית בעיר ועוד טענות צודקות, הבנתי שכל אלו אינן מקבלות מענה

מול התחושות הקשות, המציאות המכאיבה ומה שנעשה לעיר האהובה שלנו. הגעתי למסקנה לאחר לבטים רבים והתייעצות עם בני משפחתי וחברים, כי ניתן, ראוי ונכון לנהל את העיר המדהימה שלנו בצורה אחרת. דרך מקצועית וערכית יותר, עם אחדות שורות, יושר ויושרה, עם יכולות ניהול אסטרטגיות ודרישה לצדק אמיתי ולהוגנות. אני מבקש להחזיר את האור והגאווה לעיר שלנו".

  • מהם שני הנושאים החשובים לדעתך, שתוכל לקדם, אם תיבחר לראשות העיר?

אביחי: "הלוואי והיה ניתן לטפל רק ב-2 נושאים, הכנתי מצע בן 13 העיקריים שעלה אצלנו באתר. אלו נושאים שחייבים טיפול בדחיפות. יש לבנות תכנית המחולקת ל 2 שלבים לטווח הקצר ולטיפול מידי ותכנית לטווח הרחוק לשיקום ושיפור של אזורים רבים בעיר אשר הוזנחו בעשור האחרון".

 

  • האם יש לך קווים אדומים שלא תעבור בשום מקרה?

אביחי: "לא אשב בקואליציה שלא תשים לנגד עיניה את טובת הציבור לפני הכול, לא אתן יד להתנהלות קלוקלת ומנהל לא תקין, בזבני ולא יעיל".

  • בהנחה שהבחירות לראשות העיר לא יוכרעו בסיבוב הראשון, מי לדעתך יעלה לסיבוב השני?

אביחי: "הנבואה ניתנה לשוטים, אני לא עוסק בתאוריות אבל לפי התחושה ברחוב לא יהיה סיבוב שני ואנחנו ננצח בסיבוב הראשון! אני בטוח כי כל תושב שהעיר הזאת חשובה לו יצא להצביע ולהשפיע".

 

  • מהם סיכוייך להיבחר לראשות העיר, להערכתך?

אביחי: "דווקא בגלל שאנחנו באים מהשטח בלי חובות לאף אחד חוץ מאשר לתושב, ללא תקציב, ללא תמיכה מפלגתית ועם המון נשמה ואמונה בעיר הזאת ובפוטנציאל שלה, נראה שהרחוב חש אהדה רבה ואנחנו ננצח בסיבוב הראשון. זה יהיה הניצחון של

אולי יעניין אותך