היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עוד 921 בוגרים במכללה האקדמית תל-חי

הבוגרים לקויי הלמידה גם השנה מוכיחים תוצאות מרשימות:  9.4% מהבוגרים מקבלי תואר ראשון הם סטודנטים עם לקויות למידה רובם התקבלו ללא תנאי קבלה, והחלו לימודיהם לאחר שעברו מכינות קיץ וטופלו במרכז חממ"ה (מרכז תמיכה לסטודנטים לקויי למידה). נתונים מרשימים מצביעים על אחוז המצטיינים לקויי הלמידה, מתוך כלל מצטייני המכללה  16.1% הם סטודנטים הם לקויי למידה ובקרב המצטיינים הצטיינות יתרה: % 20! הם סטודנטים עם לקויות למידה.  

מבין מקבלי התואר השני, 7.69% הם סטודנטים עם לקויות למידה, מתוכם  16.6% סיימו לימודיהם בהצטיינות.

 

פרופ' יונה חן, נשיא המכללה האקדמית, בירך את הבוגרים ואמר: "ביום הענקת תעודות הגמר אוחזת בנו התרגשות גדולה, המשותפת לסטודנטים, למרצים ולהנהלת המכללה. הנהלת המכללה פועלת במרץ לקידום, שיפור והעמקה של תשתית הלימודים האקדמיים במכללה. פיתחנו תחומי ידע מגוונים ומעמיקים, המבטיחים שבוגרי המכללה יצוידו במיטב הידע וכלי המחקר הנחוצים לאזרח בקהילה מודרנית, ביקורתית, תובענית ודעתנית, שפיתוחה מבוסס על מדע וכלכלה מתקדמים. ההשכלה שרכשתם היא מעולה, ותאפשר לכם השתלבות מיטבית ומהירה במנהיגות העתיד בכל תחומי החיים ומגזרי האוכלוסייה". 

יותם דגני, בוגר החוג לפסיכולוגיה וחינוך, אמר בטקס: "חלקנו נרגשים, חלקנו נושמים לרווחה, חלקנו עצובים להיפרד, אך כולנו גאים ומרגישים תחושת סיפוק אדירה להגיע למעמד זה.  לפני כשלוש שנים החלטתי לעבור צפונה ולהתחיל ללמוד. לפני שקיבלתי החלטה זו, ביני לבין עצמי ייחלתי למצוא מוסד אקדמאי אשר יאפשר לי לא רק ללמוד ולהכיר תיאוריות, קלאסיות וחדשניות כאחת, אלא גם את האפשרות לבחון אותן ואת עצמי בשטח. חיפשתי מקום אשר יאפשר לי לתרום לקהילה ולהשפיע על חייהם של אחרים, לעזור לאלו אשר לא שפר מזלם כמזלי בחייהם, לאלו אשר זקוקים לכך ביותר. התברר כי מכללת תל חי הינה בהחלט המקום הנכון עבורי. הגעתי ללימודים כאדם המחפש אחר המשמעות בחייו וללא כל ניסיון בתחום החינוך וההוראה. היום אני בוגר המסלול לפסיכולוגיה וחינוך מיוחד, עובד כיועץ נוער בעמותת על"מ וכמורה בבית ספר לחינוך מיוחד 'רננים', כאשר בשנה הבאה אלמד בתיכון 'דנציגר' בקריית שמונה ואהיה חלק מתכנית 'חותם'. מעל לכל ובעיקר, אני מלא סיפוק, אושר והנאה מכך שבחלקת האלוהים הקטנה שלי, אני מצליח לעזור לזולתי ולהיות שם, לא בשבילם, אלא יחד איתם".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad