היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ערב הוקרה לפרויקט עזריאלי

"קריית שמונה התברכה במערכת חינוך איכותית וטובה. נמצאים אצלנו אנשי חינוך מהטובים שבטובים אשר משקיעים לילות כימים בקידום מערכת החינוך של קריית שמונה ובטיפוח דור העתיד שלנו. אני שמח שתוכנית עזריאלי פועלת בבתי הספר התיכוניים בקריית שמונה זו השנה הרביעית ברציפות.  בזכות התוכנית הצלחנו לחזק את תלמידינו במקצועות הליבה מתמטיקה, אנגלית ושפה", אמר ראש העיר בערב העצמה לפרויקט עזריאלי שנערך השבוע בעיר.

הייחוד של התוכנית הוא שלצד התיגבורים הלימודיים, מעניקים אנשי התוכנית, תמיכה וליווי פרטני של כל תלמיד ותלמידה במיוחד בנקודות זמן קשות.

כשקשה לתלמיד – המדריך פועל כדי להקל, לתמוך אך בשום אופן לא לוותר.

ראש העיר הוסיף בדבריו בערב המיוחד: "אני חש גאווה רבה לראות את תלמידי העיר במרכז העשייה לאורך כל ימות השנה. ילדי העיר ועתידם כאזרחים החיים חיי רווחה איכותיים הם הדבר החשוב לי ביותר. להצלחה של מערכת החינוך שלנו שותפים רבים. שותפה חשובה שלנו היא משפחת עזריאלי ועל כך אני מודה לה בשמם של כולנו. זו העת להודות ליו"ר קרן עזריאלי דנה עזריאלי ולבני המשפחה שפועלים בכל הארץ".

 

בעיריית קריית שמונה ביקשו לשלוח תודות למנכ"ל עזריאלי מאיר אביטן על כל פועלו בקריית שמונה ולמנהלת מחוז הצפון סמדר כהן על השקעה יוצאת דופן בקריית שמונה.

מנהלת אגף החינוך תמי לוי הודתה לשלומית אברג'ל טימסית שמניעה את הפרויקט בשלושה בתי הספר בעיר, ולאגף שח"ר במשרד החינוך והנציג שלו בקריית שמונה מנהל הרווחה החינוכית בעירייה דוד שבת.

ראש העיר: "התודה הגדולה מכולם מגיעה להורי התלמידים שעוזרים, מסייעים ולוקחים חלק חשוב בהצלחת הילדים שלנו הרבה בזכות הסדנאות בהן הנכם משתתפים. אני רוצה לשלוח חיבוק גדול לצוותי בתי הספר – למנהלים, למורים, למדריכים ולכל מי שעוסק בעשייה החינוכית. תמשיכו לעבוד מהלב והנשמה תוך הבנה "שכל תלמיד יכול יותר".

ראוי להדגיש כי במהלך השנתיים האחרונות השלימה העירייה פרויקטים רבים בקידום מערכת החינוך העירונית. שקדו על מתן הזדמנות שווה לכל תלמיד, על מניעת נשירה ועל הטמעה ושדרוג של מערכות התקשוב במוסדות החינוך.

בתמונה: ישיבה בין ראש העיר, הממונה על החינוך ואנשי קרן עזריאלי.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad