היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פודטק בשרות הקאנביס

סיור שני בסדרת הסיורים ליזמים ומשקיעים מקהילת הפוד-טק הישראלית, התקיים לאחרונה בעיר והתמקד הפעם בתחום הקנאביס.

כ- 40 סטארטאפיסטים, משקיעים ונציגים של חברות מהתחום הגיעו לקריית שמונה, לסיור משותף של קהילת פודטק ישראל בהובלת משרד הכלכלה וארגון יוזמה לאומית של אראל מרגלית, עיריית קריית שמונה, מועצה אזורית גליל-עליון, החברה לפיתוח הגליל,  מיג"ל ומכללת תל-חי.

בסיור התארחו היזמים בקריית שמונה ובגליל העליון וקיבלו סקירה על ההזדמנויות החדשות באזור, מידע על המענקים וההטבות הממשלתיות המגיעות לחברות שיבחרו להעתיק את פעילותן לעיר, ושמעו על המחקרים הייחודיים ופורצי הדרך שמתבצעים בתחום במיג"ל.

הסיור הינו פרי שיתוף פעולה מוצלח בין הרשויות המקומיות, האקדמיה, משרדי הממשלה וארגון 'יוזמה לאומית', להפיכת קריית שמונה והגליל העליון לאקוסיסטם בינלאומי בתחום האגרו והפודטק, שהקנאביס הוא ענף פעילות מרכזי בתוכם.

ראש העיר אביחי שטרן: "קריית שמונה והגליל בדרכם להפוך לבירת פודטק ואגרוטק בינלאומית. תחום הקאנביס הוא ענף חשוב בתעשייה זו. אנחנו מברכים את המשקיעים והיזמים שמאמנים בקריית שמונה ויחד איתם נמשיך לפעול ולכתוב את הסיפור החדש של קריית שמונה".

סגן ומ"מ ראש העיר אופיר יחזקאלי בירך את היזמים והמשקיעים שהגיעו לסיור: "אנחנו לא מביאים אתכם לכאן בשביל לבקש מכם לעשות ציונות, אלא כי יש כאן הזדמנות כלכלית אמיתית. אנחנו מתחייבים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות הנוספות באזור, משרדי הממשלה והאקדמיה על מנת לייצר לכם את כל התנאים להצלחה. אגף תעשייה, עסקים ותיירות של העירייה זמין עבורכם בכל עניין ושעה, על מנת ללוות אתכם יד ביד בתהליך והשגת כל האישורים והחיבורים הנדרשים".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad