היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: התחיל בתנועה וסיים בפלילים; מבצע 'נפצים'; סמים בכמות

התחיל בתנועה וסיים בפלילים

בפעילות שוטרי הסיור של תחנת קריית שמונה, נתפס השבוע בעיר נהג תושב אחד הכפרים באזור בשנות ה-20 לחייו לאחר שלא ציית לרמזור אדום ונהג בפרעות תוך סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. הנהג נתפס והובא לתחנה. רישיונו נשלל ל-30 יום ורכבו הושבת, גם כן ל-30 יום. תוך כדי רישום הדוחות בתחנה החשוד החל לקלל את השוטרים ולאיים עליהם. כנגד הנהג נפתח בנוסף תיק פלילי והוא נחקר בגין איומים והעלבת עובד ציבור. החשוד נעצר במישור הפלילי והובא בפני שופט ששיחרר אותו בתנאים מגבילים.

 

 

מבצע 'נפצים'

לקראת חג הפורים, נערך השבוע מבצע בהובלת יחידת האכיפה העירונית בקריית שמונה יחד עם נציגי רישוי עסקים ומשרד הכלכלה בו ניתן דגש ומיקוד על החזקת צעצועים מסוכנים, נפצים ותחפושות הנמכרות עפ"י תו תקן. במהלך המבצע בוצעו ביקורות וחיפושים ב-17 בתי עסק. שוטרי ופקחי יחידת האכיפה העירונית ימשיכו בפעילות זו עד למיגור התופעה וזאת לשם רווחת חיי התושבים בעיר וביטחונם.

 

 

העירייה תרגלה פתיחת מקלטים

במהלך השבוע החולף תירגלו שוטרי ופקחי יחידת האכיפה העירונית פתיחת מקלטים בשת"פ מחלקת הביטחון בעירייה. במסגרת ההיערכות נפתחו כ-47 מקלטים, נבדקו ונמצאו תקינים. המשטרה מזכירה כי המקלט נועד לביטחון התושבים במצבי חירום ואינו מיועד לאחסון ציודם של התושבים.

 

 

 

תלמידי עינות הירדן מפרגנים לשוטרים

תלמידי כיתה ה' מבית ספר עינות ירדן בקיבוץ עמיר הגיעו השבוע יחד עם מנהלת בית הספר לתחנת המשטרה בקריית שמונה עם משלוחי מנות לקראת פורים וברכו את השוטרים על עשייתם הברוכה לאורך כל ימות השנה. לתלמידים נערך סיור בתחנה והוצגו בפניהם האמצעים העומדים לרשות השוטרים בעבודתם.

 

 

סמים בכמות

בפעילות שוטרי הבילוש והמודיעין של תחנת קריית שמונה, בוצע השבוע חיפוש על פי צו בית משפט בבית חשוד תושב אחד הישובים באזור בשנות ה-20 לחייו. בבית החשוד בזמן החיפוש היה גם חברו של החשוד, אף הוא בשנות ה-20 לחייו. בחיפוש נתפסו בדירה ועל גופם של החשודים סמים בכמות שאינה לצריכה עצמית, במשקל של כ-700 גרם. החשודים עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה, מסרו את גרסתם ונעצרו. מעצרם הוארך בבית משפט במספר ימים והחקירה בעיצומה.

 

 

שוטרים משמחים

השבוע, במסגרת "יום המעשים הטובים", יצאו שוטרי תחנת קריית שמונה ופקחי יחידת האכיפה העירונית לבית הקשיש ולמע"ש בקריית שמונה על מנת לשמח ולחגוג עם הנוכחים את חג הפורים. השוטרים והפקחים רקדו ושרו עם הנוכחים וחילקו להם משלוחי מנות.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad