היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: נהג וסיכן בהשפעת סמים | פעוטה חולצה מרכב סגור | התחמש בכדורי חרסינה וסכנים | קלנועיות: אסור לנסוע על כביש | פורץ בן חמישים

נהג וסיכן בהשפעת סמים

משטרת קריית שמונה ממשיכה במאבקה בקטל בכבישים ובכלל זה כנגד נהגים בריונים המפרים את החוק ומסכנים את הציבור. בתוך כך, השבוע, שוטרי תחנת קריית שמונה תפסו נהג תושב אחד הכפרים באזור בשנות ה-20 לחייו נוהג תחת השפעת סם. בבדיקת שתן שבוצעה לו התגלו בגופו סמים. הנהג עוכב לתחנת המשטרה, נחקר ומסר את גרסתו. שוחרר בערבות בסיום החקירה. רישיונו נפסל לאלתר ל-30 יום ורכבו הושבת, גם כן ל-30 יום. הנהג זומן לבית משפט ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום בהליך מהיר.  סעו כחוק.

 

 

פעוטה חולצה מרכב סגור

באחד הימים השבוע, בצהרי היום, התקבלה במוקד 100 של המשטרה קריאה של אזרח שביקש סיוע דחוף מהמשטרה. האזרח מסר כי הוא נמצא עם רכבו באחד ממרכזי הקניות בעיר ובתו בת החודשיים ננעלה ברכב ואין הוא מצליח לחלצה. מיותר לציין את החום הרב ששרר באותה השעה והסכנה הרבה שנשקפה לתינוקת. שוטרי הסיור של תחנת קריית שמונה הוזעקו מידית למקום בליווי לוחמי כיבוי אש ותוך דקות ספורות חולצה התינוקת מהרכב כשהיא בריאה ושלמה.

 

 

התחמש בכדורי חרסינה וסכנים

משטרת ישראל ממשיכה בפעילות אכיפה כנגד החזקה של כלי תקיפה תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה. בתוך כך, בפעילות שוטרי הסיור של תחנת קריית שמונה נתפס תושב קריית שמונה בשנות ה-40 לחיין כשברשותו 2 סכינים ואקדח כדורי חרסינה. החשוד עוכב לתחנת המשטרה, נחקר ומסר את גרסתו. שוחרר בערבות בסיום החקירה.

לציין כי החזקת כלי תקיפה כדוגמת סכינים ואגרופנים בניגוד לחוק טומנת בחובה מסוכנות העלולה להוביל לפציעה חמורה ואף לגרום למוות.

 

 

קלנועיות: אסור לנסוע על כביש

'קלאב-קאר': אסור לנסוע בתחומי בקריית שמונה

השבוע ארעה תאונת דרכים בה הייתה מעורבת קלנועית. התאונה אירעה בצומת מצודות, ובדרך נס לא היו נפגעים.

במשטרה רואים בחומרה את התנהלות הקלנועיות ורכבי השירות 'קלאב-קאר' על הכבישים, ומזכירים שהסכנה להיפגע גדולה לצד הקנסות וההזמנה לבית משפט לעבריינים.

רס"ב אשר אלקובי ראש משרד התנועה בתחנת המשטרה בקריית שמונה אומר: "אני מבקש להזכיר לכל נהגי הקלנועיות בעיר מכל הסוגים שתנועתם מותרת אך ורק על המדרכה. נסיעה על הכביש תגרור קנס בסך 250 שקלים. אנחנו פונים אל נהגי הקלנועיות ומבקשים שיקפידו על נסיעה במדרכה, קודם לביטחונם האישי. הם לא מוגנים וכל תאונה בינם לבין רכב או משאית עלול להסתיים בפציעות קשות או אפילו מוות, חס וחלילה.

לגבי 'קלאב קאר', אני מזכיר שחל איסור מוחלט על תנועתם בכל רחבי העיר, להוציא מקומות המוגדרים 'שטח תפעולי'.

אני רוצה לציין שבהגדרה הזאת, התנועה מותרת בשטחי מפעלים ומקום שמוגדר כחוק כ'שטח תפעולי'.

העברה חמורה והעבריין יישפט בבית משפט וה'קלאב קאר' יוחרם לאלתר למשך 30 יום", מציין רס"ב אשר אלקובי ראש משרד התנועה במשטרת קריית שמונה.

 

פורץ בן חמישים

משטרת ישראל פועלת סביב השעון במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר והסביבה.

במסגרת זו ניתן דגש רב על עבירות התפרצות הפוגעות בתחושת הביטחון ומהוות נזק כלכלי לאוכלוסייה.

בתוך כך, בשבוע שעבר הוגשה תלונה במשטרת קריית שמונה בגין התפרצות לעסק של מזון בעיר ממנו נגנב כסף ומזון. לאחר חקירה סמויה ואינטנסיבית של שוטרי תחנת קריית שמונה נתפס חשוד במעשה, תושב קריית שמונה בשנות ה-50 לחייו. החשוד עוכב לתחנת המשטרה, נחקר ומסר את גרסתו. מעצרו הוארך בבית משפט השלום במספר ימים והחקירה בעיצומה.

שוטרי תחנת קריית שמונה ימשיכו במאבקם כנגד עברייני רכוש ויפעלו במגוון דרכים גם במישור הסמוי וגם במישור הגלוי במטרה לתפוס את אותם עבריינים ולהביאם לדין.

 

 

רוכלות אסורה

השבוע ביצעו שוטרי יחידת האכיפה העירונית ופקחי היחידה פעילות כנגד רוכלים שמציעים את מרכולתם ללא היתר מהרשות וללא פיקוח תברואתי. במהלך הפעילות אותר רוכל ללא אישורים כלל. בוצעה אכיפה בהתאם לחוק רישוי עסקים והרוכל פונה מהמקום. להזכירכם כי מכירת מזון ומשקאות מכל סוג מתוך רכב תהיה ע"פ החוק והיתר בכתב מהרשות המקומית.

אולי יעניין אותך

Bottom ad