היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: נעצר תוקף פקח בנייה | שימוע לבעל פיצוצייה | פלטה, לא לשבת

פקח בנייה בעיריית קריית שמונה התלונן השבוע במשטרה כי מסר לתושב העיר צו מנהלי להפסקת בנייה אולם זה ממשיך לבנות ואף הכריז בפניו כי ימשיך במעשיו למרות הצו.

התגובה הזו של עבריין הבנייה היא תוצר של ההפקרות והזלזול בחוקי הבנייה ברחבי העיר. בעבר, מעבר לכך שהרוב המוחלט של התושבים נמנע מלבנות ללא היתר ובשל חינוך לשמירה על החוק, בשנים האחרונות נפרץ כל גדר ויש התעלמות מופגנת מחוקי הבנייה.

החשוד בשנות ה-50 לחייו נעצר, נחקר ומסר את גרסתו. בסיום החקירה שוחרר החשוד בערבות והפקדה כספית.

בעירייה ובמשטרה מקווים שתושבים אשר עד היום זלזלו בחוקי הבנייה יחשבו שנית בבואם לעבור עברית בניה, ולו הקלה ביותר.

בהמשך מתכוונים להגביר את האכיפה ולנקוט יד קשה גם כלפי עבירות בנייה אחרות, כולל השתלטות על שטחים ציבוריים, שטחים משותפים בבניינים משותפים ובנייה ללא היתרים, כולל של מרפסות.

 

 

שימוע לבעל פיצוצייה

על מכירת אלכוהול לקטין

בפעילות יחידת האכיפה העירונית בקריית שמונה כנגד תופעת הספקה או מכירת אלכוהול בניגוד לחוק, אותרה השבוע פיצוציה בעיר שבה נמכר אלכוהול לקטין. בעל העסק זומן לשימוע לצורך סגירת העסק לאחר שהעבירה בוצעה בפעם השנייה בתוך זמן קצר. במקרה נוסף עוכב לתחנה בגיר תושב קריית שמונה בשנות ה-20 לחייו שסיפק אלכוהול לקטין. לחשוד הבגיר נפתח תיק פלילי והוא נחקר בגין המיוחס לו ושוחרר בערבות בסיום החקירה.

 

 

שגרה ברישום דוחות תנועה

בפעילות משרד התנועה, הסיור והשיטור הכפרי של תחנת קריית שמונה, נרשמו השבוע 70 דוחות תנועה.

25 דוחות נרשמו על חגורות בטיחות והתקני ריסון ו-10 דוחות על שימוש בפלאפון בזמן נהיגה. בפעילות שוטרי הסיור בשיתוף מתנדבי התחנה נתפסה תושבת האזור נוהגת בזמן פסילה לאחר שרישיונה נשלל בגין עבירת שכרות. הנהגת נעצרה, נחקרה והובאה בפני שופט לשיפוט מהיר. רכבה הושבת ל-30 יום.

נהגים יקרים, סעו בזהירות ועפ"י החוק.

 

 

פלטה, לא לשבת

בפעילות שוטרי הסיור של תחנת קריית שמונה בוצע השבוע חיפוש על תושב העיר בשנות ה-20 לחייו. בחיפוש נתפסה פלטת חשיש במשקל של כ-68 גרם. החשוד עוכב לחקירה, נחקר ומסר את גרסתו. שוחרר בסיום החקירה בערבות.

אולי יעניין אותך

Bottom ad