היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: נקם במנהל של אישתו

נקם במנהל של אישתו

בשבוע שעבר התקבלה הודעה למוקד כי הוצמד חפץ החשוד החשוד כמטען חבלה לרכב חונה במרכז המסחרי. ניידות המשטרה הגיעו בסערה למקום ופינו את האזור. חבלן שהוזעק למקום טיפל ופירק את "המטען", שהיה בתוך קופסא ובה נמצאו תמונות, כדורי רובה ומכשיר מירס ישן.

לאחר חקירה יסודית ואיסוף ראיות אותר חשוד ונערך חיפוש בביתו. לאחר שהשוטרים הצטיידו בצו מבית המשפט, הם ערכו חשוד חיפוש בביתו ובחיפוש נתפסו ראיות שחיזקו את החשד נגדו. בחקירתו בתחנה החשוד הודה במעשה. עשיתי את המעשה בגלל שבעל הרכב הוא המנהל של אשתי במקום העבודה והוא מתעמר בה", אמר החשוד כהסבר למעשהו.

"עשיתי את המעשה כדי להפחיד אותו ש'ירד' מאשתי", הוא אמר לחוקרים. החשוד נחקר, נעצר ונכלא להמשך טיפול.

במשטרה רואים בחומרה את המעשה ולא מתכוונים להקל ראש בכך "לא יכול להיות שבמדינה עם רגישויות כל כך גדולות למעשיי חבלה, זאת תהיה דרך לפתור מחלוקות וליישב סכסוכים", אמרו במשטרה.

 

ממש לא חברים

שבוע שעבר דיווחה צעירה, תושבת העיר שחיה עם החבר שלה בדירתם המשותפת, כי החבר דקר אותה עם סכין ברגל ונזקקה לטיפול רפואי. בהמשך העדות מסרה כי מזה מספר חודשים החבר נוהג כלפיה באלימות והחבר משתמש בסמים בביתם המשותף. צוות שוטרים שיצא לעצור את החבר ערך חיפוש בדירה ומצא חשיש לשימוש עצמי.

החבר נעצר, ובחקירתו הודה בחלק מהמעשים שיחסה לו חברתו, וטען "היא זאת שתקפה אותי". למחרת היום גם החברה הובאה לחקירה ונעצרה.

בני הזוג נעצרו והובאו בפני שופט ששחרר אותם בתנאים מגבילים למעצר בית, הפרדה והרחקה מהעיר.

 

נמאס לי מבעלי

השבוע התלוננה צעירה תושבת העיר וסיפרה כי מזה תקופה יש וויכוחים בבית בינה ובין בעלה הכוללת אלימות פיזית ומילולית. הצעירה סיפרה לחוקרים כי ערבה גורמי רווחה שטיפלו בבני הזוג אך המצב לא השתפר והבעל המשיך באלימות. "החלטתי הפעם להתלונן במשטרה. אתם תטפלו בבעלי, כי אני לא יכולה יותר", אמרה הצעירה לחוקרי המשטרה. במשטרה מציינים כי בני הזוג לא מוכרים לה.

הבעל נעצר, ובתום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך עד היום (שישי) לסיום החקירה. בכוונת המשטרה להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad