היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: סוגרים על השב"חים , מגדלים מריחואנה, איומים,

סוגרים על השב"חים

בפעילות המשטרה באיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים ברחבי המחוז הצפוני, נעצרו במהלך הלילה 25 שוהים בלתי חוקיים תושבי השטחים במוקדים שונים ומסיע שב"ח.

במשטרה מדגישים, לנוכח התגברות הפעילות החבלנית, שתופעל יד קשה נגד מעסיקים ומסיעים של שוהים בלתי חוקיים, לרבות מיצוי כל ההליכים המשפטיים כנגדם החל בהגשת כתבי אישום ברמה הפלילית וחילוט כלי רכב ורכוש.

מגדל מריחואנה

במהלך פעילות יזומה של המשטרה, נתפס חשוד תושב קריית שמונה בשנות ה 20 לחייו אשר גידל שתילי מריחואנה בגב ההר סמוך לקריית שמונה. יחד עם החשוד נתפסו במקום 28 שתילים וברשות החשוד נתפסה גם סכין. החשוד נעצר, נחקר ומסר את גרסתו. מעצרו הוארך בבית משפט. החקירה נמשכת.

אימה וקשרה קשר

בחורה המתגוררת בקריית שמונה בשנות ה-30 לחייה נעצרה לאחר שעפ"י החשד איימה וקשרה קשר לפגוע באדם אחר עימו היא מסוכסכת. החשודה נעצרה, נחקרה ומסרה את גרסתה בתחנת המשטרה. הובאה בפני שופט ששיחרר אותה בהרחקה מהמתלונן ובהפקדה כספית.

רעש בטבע

השבוע התקיימה מסיבת טבע באזור נהר הירדן סמוך לקיבוץ נאות מרדכי. בעקבות קבלת תלונות רבות מאזרחים על הקמת רעש במקום, המשטרה הגיעה למקום, הפסיקה את המסיבה והחרימה את ציוד ההגברה שהיה במקום. ייערך שימוע לבעל הציוד והמשטרה תמשיך לאכוף את נושא הקמות הרעש לשמירה על איכות חיי האזרחים.

חשב שהוא רמבו:

תקף את ילדיו, שוטרים ועו"ס

במוקד 100 של משטרת ישראל התקבלה קריאה על אלימות במשפחה. שוטרי משטרת ישראל הגיעו לבית בעיר בו נחשד תושב המקום שהכה את ילדיו. כשביקשו השוטרים להיכנס לתוך הבית ולבדוק מה קורה, מנע מהם החשוד את הכניסה, על אף שבמקום הייתה עו"ס של הרווחה.

השוטרים הפעילו כח בכדי להיכנס לתוך הבית. במהלך הפעילות תקף החשוד את השוטרים ואיים שיפגע בעו"ס.

החשוד בן ה-60 נעצר ויובא להארכת מעצרו.

אולי יעניין אותך

Bottom ad