היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פקח הותקף במהלך בדיקת היתר בנייה התוקפים, אב ובנו נעצרו

המקרה אירע השבוע כאשר פקח הבנייה של העיריה הגיע לאחד הבתים בעיר והבחין בעבודות בנייה המתבצעות במקום. פקח הבנייה ביקש לברר האם בעל הבית קיבל היתר בנייה לביצוע העבודות. בתגובה, בעל הדירה טען שיש לו היתר. הפקח התעקש לראות את ההיתר ואז, החל בעל הבית לתקוף אותו. הוא הרים אותו באוויר ואמר לו בצעקות תוך שהוא חונק אותו: "מכאן אתה לא יוצא", על פי דבריו של הפקח. כעבור דקה הגיע למקום בנו של בעל הבית והצטרף לאביו תוך שהוא מפליא בו במכותיו ושובר את שיניו. האב ובנו גררו את הפקח לחדר צדדי באתר הבנייה כדי להמשיך ולהכות אותו.

הפקח הצליח לברוח מהמקום כשהאב ובנו ממשיכים לדלוג אחריו. במהלך המרדף התקשר הפקח למהנדס העיר וצעק לעברו: "שוקי, תזעיק עזרה. אני במצוקה, עומדים להרוג אותי".

המהנדס הזעיק מייד משטרה ושלח את סגנו למקום.

המשטרה הגיעה למקום במהירות ושוטריה נדהמו לראות כי בעל הבית ממשיך לתקוף את הפקח.

"המשטרה לא מפחידה אותי. אם תתלונן יהיה לך חשבון פתוח איתי", אמר בעל הבית לפקח.

 

אמבולנס פינה את הפקח לטיפול רפואי במיון קריית שמונה ומשם הוא פונה להמשך טיפול בבית חולים. הפקח סובל מחבלות קשות בגוף, שיניים שבורות, לחץ דם גבוה, כאבי ראש עזים, סיוטים  וטראומה מהמקרה.

"חשבתי שזה הסוף שלי", אמר הפקח לאחר האירוע. "לא האמנתי שאצא משם בחיים. היה להם רצח בעיניים. למרות שקיבלתי איומים שאם אתלונן במשטרה הם ירדפו אותי, החלטתי להתלונן במשטרה. נקווה שרשויות החוק יטפלו באלימות ללא רחמים, אחרת יקרה אסון שכולם יצטערו עליו".

בעיריית קריית שמונה הגיבו בחומרה לאירוע. מנכ"ל העירייה אלי כהן שוחח אישית עם מפקד משטרת קריית שמונה וביקש למצות את הדין עם העבריינים.

מפקדי משטרת קריית שמונה הבטיחו למנכ"ל העירייה כי יטפלו במקרה בחומרה.

עבירות הבנייה בעיר קיבלו תאוצה בשנים האחרונות ובעירייה החליטו לטפל בבעיה ביד קשה "אנחנו נגביר את הפיקוח, ולא נרתע מאיומים. רצוי שכל מי שבונה ללא היתר, ולא משנה מה, ידע שאיומים לא ירתיעו אותנו וביחד עם משטרת ישראל נאכוף את החוק", אמר גורם בכיר בעירייה.

עוד הוסיף ואמר אותו גורם "ממש בימים אלה הוצאו צווי הריסה נגד עברייני בנייה, ולא נוותר".

יש לצין שמאז כניסתו של מהנדס העיר החדש שוקי בנדלק, לתפקיד חל שיפור ניכר בכל הקשור לאכיפה חוקי הבנייה ברחבי העיר. 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad