היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פרויקט חדש מבית לבית: תושבים מדריכים תושבים (תוצרת אגף הרווחה)

המדריכים החדשים עוברים מבית לבית כדי לסייע לרשות להכין את התושבים בצורה הטובה ביותר לכל אירוע חירום. יחידת המתנדבים באגף הרווחה של עיריית קריית שמונה ביוזמת מרכז חוסן, מעבירים הכשרות להיערכות למצבי חירום בתוך בתי התושבים בעיר.

לאחרונה אותרו תושבים פעילים בקהילה שעברו הכשרה בנושא התמודדות במצבי חירום ובסיום ההכשרה הם הפכו למדריכים שמתנדבים בהעברת "התורה" לתושבים נוספים. המדריכים החדשים עוברים מבית לבית כדי לסייע לרשות להכין את התושבים בצורה הטובה ביותר לכל אירוע חירום.

ההכשרה הועברה באמצעות מרכז חוסן ע"י עמותת משאבים וכללה הצעות מעשיות לתגובות אפשריות בזמן חירום ודרכי התמודדות אישית במצבים לא רצויים.

נאמני המשפחות צוידו בערכות חוסן בהן יש מידע על דרכי ההתמודדות בכל מצב חירום, כמו הכשת נחש, שריפה, רעידת אדמה, ירי טילים ועוד. החוברות הוצאו בשפות עברית, ערבית (לתושבי צד"ל) ורוסית, כדי שכל תושב יוכל להתמודד ולהתכונן כראוי ולהתמודד בצורה יעילה יותר במצב חירום.

הפעילים המקומיים שהפכו לנאמני המשפחות, ביקרו בכ-400 בתי אב בקריה.

בימים אלו מוכשרים נאמני משפחות נוספים לכניסה לבתים בהם דוברי רוסית.

ראש העיר ניסים מלכה ניסים ברך על היוזמה והמקומית ואמר כי הוא רואה חשיבות רבה בשיתוף התושבים בכל הנעשה בעיר ובכלל זה בסיוע לרשות בהיערכות לשעת חירום.

אולי יעניין אותך

Bottom ad