היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פרס החינוך בקטגוריית 'איש חינוך מצטיין' יוענק למורה רחל מגנזי-סלמה מדנציגר-דרכא

ועדת השיפוט המחוזית לבחירת בעלי תפקידים מצטיינים בחינוך הבלתי פורמאלי בחרה במורה רחל סלמה מגנזי מבית הספר דרכא דנציגר בקריית שמונה לקבל את פרס החינוך המחוזי בקטגוריית  איש חינוך מצטיין.

"התהליכים החינוכיים והחברתיים שהמורה סלמה מגנזי מובילה בתחום לימודי השל"ח בבית ספרה מבוססים על עקרונות של למידה מתמדת, אמון הדדי, העצמה, חשיבה מערכתית ויזמות, וזוכים למקום של כבוד והערכה בקרב הקהילה המקומית", כך נכתב בין השאר בנימוקי וועדת הפרס.

רחל הגיעה לקריית שמונה מנתניה בשנת 1992 ללימודים במכללת תל חי. "יופיו של אותו חורף 92 והיופי שבא אחריו באביב, גרמו לי להבין שזה המקום לחיות בו", מסבירה במילים מתומצתות את ההחלטה להשתקע כאן.

"למרות שכל משפחתי היקרה נמצאת במרכז הארץ, המרקם האנושי המדהים בקריית שמונה, הביא לכך שלא חשתי את חסרון המשפחה" אומרת רחל ומספרת ש"לעבוד עם נוער זאת זכות גדולה, קבלתי אותה ואני כל כך שמחה שזאת עבודתי. בעיקר אם יש מטרה להעביר ערכים, ערכים כל כך חשובים של אהבת הארץ, חיבור לארץ. המשמעות והחשיבות לכך. העשייה שלי בשל"ח ועבודה מול נוער נעשית מתוך תחושת שליחות, אהבה ואמונה באדם העומד מולי", אומרת רחל.

מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך ד"ר אורנה שמחון כתבה למורה המצטיינת רחל סלמה מגנזי: "בדרכך המיוחדת את מגלה מנהיגות חינוכית ומובילה אחרייך במקצועיות רבה את קהילת הלומדים ושותפי התפקיד מתוך ראייה של שותפות הדרך וגאוות יחידה".

מנהלת אגף החינוך תמי לוי: "התרגשתי לקרוא את מכתבה של מנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון עם הבשורה על בחירת המחוז  ברחל לאיש חינוך מצטיין. רחל הינה דמות משמעותית בבית ספר דנציגר ובעיר החדירה לתלמידים ולנוער את האהבה למדינה, הכרת הארץ דרך הרגליים באמצעות חוויה מיוחדת במינה בטיולים ובמסעות. הובלת התלמידים למנהיגות ואחריות באמצעות המש"צים (מדריכי של"ח צעירים) שהם עצמם מדריכים טיולים של כיתות צעירות מהם".

חבר מועצת העיר והממונה על החינוך בעיר הרצל בן אשר ברך את רחל ואמר כי מערכת החינוך בקריית שמונה ממשיכה להתעצם מיום ליום. "אשרינו שזכינו למורים איכותיים שמעניקים את הטוב ביותר לילדינו", אמר בן אשר.

רחל נשואה ליעקב גם הוא איש חינוך ולהם שלושה ילדים דקל, גבריאל והדר.

טקס הענקת פרסי החינוך המחוזיים יוענק ב-18 במאי 2015.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad