היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פתחו שנה בקריית שמונה

תלמידי כיתות א' בעיר קיבלו את הספר "מהפכה בממלכת החיות" שכתב תושב העיר ואיש החינוך שאול יום טוב.

"איזו הרגשה נפלאה לפתוח את הבוקר ואת שנת הלימודים ולראות כל כך הרבה חיוכים ואושר. ההתרגשות רבה. יש לנו ילדים מדהימים ונעשה הכל כדי להעניק להם את הכלים להצליח", אמר ראש העיר. "קריית שמונה התברכה במערכת חינוך איכותית. יש לנו את הילדים הכי חכמים, את המורים והצוותים החינוכיים הכי טובים ואת הלב הכי גדול בעולם. שתהא לכולנו שנת לימודים מוצלחת ומהנה", כך פתח ראש העיר את מסעו ביום הראשון ללימודים בין מוסדות החינוך בעיר.

מ"מ וסגן ראש העיר אופיר יחזקאלי וחברת המועצה חן אדלר לגיסמו מחזיקי תיק החינוך: "ההתרגשות בשיאה. אנו שמחים ונרגשים לפתוח זו השנה השנייה את שנת הלימודים בעיר.

במהלך החודשים האחרונים עמלנו רבות לפתוח את השנה בצורה המיטבית ביותר למרות האתגרים כאשר לנגד עיננו טובת הילדים והרצון העז להחזירם לשגרה במהרה.

אנחנו מבקשים להביע הערכה ותודה למנהלי ומנהלות בתי הספר, לצוותי ההוראה, לגננות והסייעות, למשרד החינוך, רשת אורט ורשת ברנקו וייס, להנהגת ההורים ולתלמידים שלנו, על שותפות איתנה לאורך כל הדרך.

להביע את תודתנו לכל עובדי העירייה, עובדי אגף החינוך, החברה הכלכלית ורשת המתנ"סים על הסיוע הרב בהערכות לפתיחת שנה טובה. שתהא שנה פורייה, מוצלחת ובריאה לכל מערכת החינוך בעיר.

סגן ראש העיר יורם ממן סיכם: "התרגשנו יחד עם תלמידי כיתות א'. תענוג היה לראות אותם עם ילקוטים על הגב נכנסים לבתי הספר ולכיתה א'. כל הכבוד לצוותי הרשות על פתיחת חלקה של שנת הלימודים בקריית שמונה. יש לנו עובדים מסורים ומקצועיים שראויים לכל מילה טובה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad