היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קונגרס החינוך ה-6 מגיע לקרית שמונה ויערך בבית הספר "דנציגר"

לאחר 5 קונגרסים מוצלחים ברחבי הארץ בהם השתתפו למעלה מאלף איש, קונגרס החינוך ה-6 של קבוצת ח' זה חינוך מגיע לגליל. קונגרס החינוך יתקיים בתאריך ה- 3 לנובמבר, יום חמישי, בשעה :18:30, ברחבת בית הספר דנציגר בקריית שמונה.

הקונגרס יתמקד הפעם בצרכים הקיימים בחינוך בפריפרייה, מתוך הבנת החשיבות בהעמקת השיח הציבורי על ההבדלים והאתגרים שהוא מזמן. מטרה נוספת לערב היא יצירת קבוצת חינוך אקטיביסטית שתפעל לקידום החינוך באיזור .
הערב יפתח בסרטון המציג את החינוך בפריפריה ולאחריו הרצאה של ד"ר אמיר גולדשטיין, מנהל בית ספר מוביל בקריית שמונה , בו האירוע מתקיים , לאחר מכן משתתפי הקונגרס יתפצלו למעגלי שיח של חינוך. כמו בקונגרסים הקודמים, גם הפעם ילקחו הפרוטוקולים אשר יכתבו במעגלי השיח וישמשו את חברי ח' זה חינוך בבניית מסמך של חזון חינוכי חדש לישראל.


חלק מן השותפים לקונגרס החינוך בגליל הן דמויות מרכזיות במערכת החינוך. מתוכם: אלכס קצ'אן- מנכ"ל ארגון פרמקלצ'ר הישראלי , ד"ר יוסי מלכה, מנכ"ל מכללת תל חי , ד"ר יפעת שאשא ביטון , מחזיקת תיק החינוך בקריית שמונה ובכפר ורדים .

מובילי ח' זה חינוך בגליל: "ישנה חשיבות בהעמקת השיח הציבורי על ההבדלים והאתגרים אשר מזמן החינוך בפריפריה. אנו מאמינים כי החזון החינוכי, שהינו התוצר הסופי של הקונגרסים, יהיה אבן הדרך לחינוך בישראל בכלל והחינוך בפריפריה בפרט, וישמש לטובת יצירת חינוך משמעותי יותר בחברה בה אנו חיים".

אולי יעניין אותך

Bottom ad