היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ק"ש העפילה לשמינית גמר הגביע, אייבנדיר: "היה עלינו לחץ לא מובן מקווה שעם הניצחון הוא השתחרר"

עירוני קרית שמונה לא נבהלה מההדחות המוקדמות של חברותיה בליגת העל, ועשתה את המוטל עליה עם ניצחון חלק על הפועל הרצליה, הנציגה מליגה א', שנתנה פייט במחצית הראשונה, אבל ירדה מובסת 4:0. האלופה לא עלתה עם ההרכב הכי חזק שלה ואיפשרה מנוחה בין השאר לסלאח חסארמה, דני עמוס ואלעד גבאי, אבל זה לא הפריע לשמעון אבוחצירא (45), סינטאיהו סלליך (55), דן איינבינדר (65) ואדריאן רוצ'ט (77) להעפיל לשמינית הגמר.

בעקבות הניצחון ולאחר הרבה זמן בו כמעט כבר התרגלו הכחולים לאכזבה מהתוצאות בליגה, אמש סוף סוף היה אפשר לראות שחקנים מחייכים לאחר המשחק ובחדר ההלבשה של קריית שמונה הייתה אווירה טובה וקלילה, ועם כל שער של הכחולים הלחץ השתחרר בקבוצה הצפונית.

דן אייבנדיר שכבש את שער הבכורה שלו במדי קריית שמונה מאז הצטרף לקבוצה היה נרגש בסיום: "באופן אישי מהרגע הראשון שהגעתי מכל המעבר והשינוי שעשיתי היה עליי לא מעט לחץ, זה היה עבורי ממש שינוי גדול ומעבר גדול לא פשוט היה להסתגל לקבוצה חדשה, חברים חדשים ומטרות חדשות וגם לעזוב את הבית. מאד רציתי שייכנס הגול הראשון, חיכיתי, רציתי וניסיתי כל הזמן ואולי דווקא זה שרציתי כל כך זה מה שפגע לי ביכולת, אני מאמין שעכשיו יהיה לי הרבה יותר ביטחון ושקט, את האמת ירד ממני כל כך הרבה, זה משהו שישב לי על הבטן והשתחרר ואני באמת שמח".

על כך שלאחר זמן ממושך קריית שמונה מצליחה להשיג ניצחון אמר הקשר: "אני חשב שלא צריך להתייחס להבדלי רמות, באנו מוכנים למשחק למרות שידענו שמשחקים עם יריבה מליגה א', כשהגול הראשון נכנס כבר היינו מסוחררים וזה עזר לצאת להתקפות נוספות ולכבוש".

אייבנדיר התייחס להמשך הדרך של ק"ש לעונה: "אני בטוח שיש לנו סיכוי וסיכוי טוב להיות בפלייאוף העליון, הנקודות בינינו לבין המקום הרביעי הם מזעריות ואין הפרש גדול, בתקופה האחרונה היה לנו סוג של לחץ לא מובן כל כך שאני מקווה שאחרי הניצחון אתמול הוא השתחרר ונגיע למשחק הקרוב עם הרבה יותר נינוחות ורוגע, ובעיקר שנהנה כי אם נהנה נחזור לכבוש ולנצח".

הקשר התייחס גם למשחקה הקרוב של הקבוצה: "אנחנו לא צריכים להתייחס לעכו ולמצב שלה, אלא לבוא למשחק ולהבין שאנחנו צריכים את הנקודות לא פחות מעכו, יש לנו את המטרות שלנו מעכשיו ועד סוף העונה כל ניצחון ונקודה חשובים".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad