היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ראש העיר הרב ניסים מלכה מועמד 'הליכוד' לראשות העיר

– מהן הסיבות שהביאו אותך להתמודד בפעם השלישית על ראשות העיר?

הרב ניסים מלכה: "את תנופת הפיתוח בה נמצאת קריית שמונה בכל התחומים חייבים להמשיך. הקשרים שיש לי עם ראש הממשלה ועם שרי ממשלת ישראל הם תעודת הביטוח להמשך חיזוקה ושגשוגה של העיר. מאז נבחרתי לתפקיד הפרחנו את קריית שמונה. דברים שהיו תקועים עשרות שנים, יצאו לפועל. הקמת שכונת יובלים.

שחרור החסמים שהביאו לשיווק השטחים בבימת תל חי החדשה הם רק חלק קטן מההצלחות שלנו בשנים האחרונות. אני מכבד מאוד את כל המתמודדים לראשות העיר, אולם לצערי אף אחד מהם לא יכול לנהל את העיר בצורה טובה יותר. אסור שדברים שהשגנו בעמל רב ירדו לטמיון בשל חוסר ניסיון של מועמדים אחרים. לנהל עיר זה לא עניין של מה בך.

כשהחלטתי להתמודד שוב על התפקיד הדבר היחיד שעמד לנגד עיני הוא האינטרס של תושבי קריית שמונה בלבד שרוצים להמשיך ולראות את קריית שמונה מתפתחת ומשגשגת".

 

– מהם שני הנושאים החשובים לדעתך, שתקדם, אם תיבחר לראשות העיר?

הרב ניסים מלכה: "אמשיך את חיזוק מעמדה של קריית שמונה כמעצמה חינוכית, נמשיך את תנופת הפיתוח והדיור בעיר, לצד חיזוק התעשייה ויצירת מקורות תעסוקה לבני קריית שמונה.

כמובן שבקדנציה הבאה אשים דגש רב יותר על ניקיון וחזות העיר. יחד עם שותפי והמשנה לראש העיר אלי זפרני שקדנו לאחרונה על תוכנית מהפכנית "עובד הניקיון האישי שלך". במסגרת התוכנית נקצה עובד ניקיון לכל 2 רחובות. עובד הניקיון יהיה נגיש לדיירי הרחוב והנייד האישי שלו יהיה אצל כל תושבת ותושב".

 

– האם יש לך קווים אדומים שלא תעבור בשום מקרה?

הרב ניסים מלכה: "ברור. לא הכל צריך לעשות  בשביל להיבחר. יש לי קווים אדומים ברורים מאוד. לעולם לא אעליל עלילות שווא ולא אתפור תיקים, כפי שעשו לי. לא מאחל לאף אחד לעבור את מה שעברתי. לשמחתי תמיד האמנתי בחפותי ותמיד טענתי שתופרים לי תיק. אני שמח שפרקליטות המדינה סגרה את התיקים נגדי מחוסר אשמה. היום כבר ברור לכולם שהיה ניסיון לתפור תיק ולהדיח ראש עיר מכהן בישראל. את מה שעשו לי לא אעשה לעולם לאף אחד".

 

– בהנחה שהבחירות לראשות העיר לא יוכרעו בסיבוב הראשון, מי לדעתך יעלה לסיבוב השני?

הרב ניסים מלכה: "אני מאמין בתושבי קריית  שמונה שייתנו לי את קולם ובכך נחסוך כספי ציבור על מערכת בחירות מיותרת ונוספת בסיבוב השני. אני מברך את כל המועמדים לראשות העיר ולמועצת העיר שרוצים להשפיע ולתרום להמשך פיתוחה של קריית שמונה. אני מבקש מכולם לנהל מערכת בחירות הוגנת, ללא השמצות וללא דם רע. קריית שמונה היא משפחה אחת גדולה ויום אחרי הבחירות נתאחד כולם במטרה אחת ברורה, להמשיך את פיתוחה ושגשוגה של עירנו".

 

– מהם סיכוייך להיבחר לראשות העיר, להערכתך?

הרב ניסים מלכה: "אני מאמין מאוד בתושבי קריית שמונה שיודעים להעריך מי עובד בשבילם. מי חזק במעשים ומי חזק בדיבורים והבטחות סרק. אפילו המתנגדים שלי רואים את העשייה היום יומית ברחבי העיר ולא אומרים מילה על תנופת הפיתוח בה נמצאת העיר בכל התחומים. את העשייה שלנו אי אפשר להפסיק. אחרי הפיכת העיר למעצמה חינוכית, אחרי התוכנית הנקודתית בסכום שיא של 222 מיליון שקלים שהצלחתי להשיג מהממשלה, אחרי הקמת הפארקים, גני המשחקים, בניית אצטדיון סינטטי, הקמת חממת הפודטק, שיקום החברה למתנ"סים והספרייה העירונית, שדרוג התרבות בעיר ועוד פרויקטים רבים ומגוונים בכל מקום ומקום בעיר, אין לי ספק כי התושבים יגיעו בהמוניהם לקלפי ויצביעו בעד המשך תנופת הפיתוח בעיר ובעד המשך שלטון הליכוד בקריית שמונה.

מי שקריית שמונה יקרה לליבו צריך להצביע ניסים מלכה לראשות העיר ולרשימת הליכוד למועצת העיר".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad