היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

רוצים יהלומים מהקופסא

 

קריית שמונה תצא מחר למשחק מאתגר במיוחד מול מכבי נתניה, כאשר בתת מודע השחקנים מתחילים להפנים שאלו בדיוק השלבים שיכולים לשנות את כל התמונה.

נכון לרגע זה חוץ מק"ש ישנן חמש קבוצות שנמצאות בתמונות הפלייאוף העליון שיכולות להתמודד באמת על מקומות  4-6, והכחולים לבנים מבינים שכל ניצחון או לחילופין הפסד יכול לשנות את המצב לגמרי. חניכיו של רן בן שמעון בהחלט מגיעים למשחק בקופסא במומנטום חיובי, שכן למרות ההפסד האחרון בליגה לבני יהודה, באמצע השבוע השתנה לגמרי המומנטום במועדון עם ההעפלה המרשימה לרבע גמר גביע המדינה.

גם מכבי נתניה נמצאת בתקופה מצוינת, הצהובים העפילו גם הם לרבע גמר הגביע כשניצחו ביום שלישי את הפועל פ"ת, מעבר לכך חניכיו של ראובן עטר נמצאים בהפרש של 6 נקודות בלבד מק"ש, ניצחון על הכחולים לבנים והפער יצטמצם ל3 נקודות, בנתניה מקווים לנצל את ההזדמנות המצוינת בכדי לטפס מעלה בטבלה ובמהלך כל השבוע הכין עטר את השחקנים שלו להתקפות של ק"ש ושם דגש על החלוצים המהירים של הצפוניים.

 מנגד בן שמעון ביקש מהשחקנים שלו להמשיך באותה יכולת ומחויבות שהייתה במשחק מול ב"ש, ובעיקר הכין את החלוצים לניצול המצבים המקסימאליים אליהם יגיעו. מהצד המקצועי שוב יש למאמן "צרות של עשירים" לגבי החוד, במשחק הגביע פתח המאמן עם שלישית חלוצים, אך מול נתניה לא בטוח שירשה לעצמו להעלות הרכב כה התקפי וההתלבטות העיקרית תהיה מי ישחק לצידו של שמעון אבוחצירא המצוין, ברק בדש שהפגין יכולת טובה בגביע וכבש שער או לחלופין החלוץ וויאם עמאשה שמתחיל לחזור לכושר משחק מצוין לאחר הפציעה וכבש גם הוא. למרות משחקו הטוב של דני עמוס בגביע המאמן צפוי להמשיך לתת את אפודת השוער הראשון לגיא חיימוב המצוין.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad