היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שירצקי: "כדי לשחק בקריית שמונה לא מספיק להיות רק מוכשר"

מלבד הנאומים וההופעות, כלל הטקס גם הקרנת קטעי וידאו על הקבוצות, חלוקת גביעים לשחקנים מצטיינים בכל קבוצה במחלקה כשאת תואר השחקן המצטיין של המחלקה כולה קטף שחקן קבוצת הנוער נועם קלמנוביץ' שצפוי לעלות לסגל הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה.

מעבר לטקס עצמו בקריה עסקו בעיקר בנושא בנית המגרש החדש למחלקת הנוער בעיר כשראש העיר ושרצקי התייחסו לעניין בנאומיהם " אנחנו מנסים לגייס את הכסף החסר לבניית המגרש" הבהיר ראש העיר בנאומו בטקס "מהרגע שנגייס את הכסף ועד שהמגרש יהיה מוכן ייקחו רק שלושה חודשים".

שרצקי אמר בנושא "לא באתי לקרית שמונה כדי שהקבוצות ישחקו במרכז הארץ. התחושה שלי היא שבקרוב הנוער והבוגרים ישחקו במגרשים ראויים בקרית שמונה".

כמו כן בישר שרצקי שראשי המועצה להסדר ההימורים בספורט (הטוטו) יגיעו בתחילת השבוע הבא לקריית שמונה כדי לערוך סיור במקום ולראות כיצד ניתן לקדם את נושא המגרש החדש שעתיד לקום לטובת מחלקת הנוער של המועדון.

כזכור, הבעלים של קריית שמונה, איזי שרצקי הבהיר בשנים האחרונות שהוא מתעקש על הקמת מגרש שישמש את מחלקת הנוער ובמהלך העונה החולפת אף איים שיזיז את משחקי הקבוצה הבוגרת מקרית שמונה כדי לאפשר למחלקת הנוער לשחק באצטדיון העירוני.

כעת מקווים במועדון שהטוטו יתגייס לסייע בהקמת המגרש אליו כבר גויסו 4.8 מיליון שקלים אך חסרים כעת כשלושה מיליון נוספים להקמת המגרש.

בנוסף שרצקי דיבר על מחלקת הנוער ועל הראייה שלו לגבי המועדון בעתיד "זה הולך ונהיה קשה יותר להעלות שחקנים לקבוצה הבוגרת בגלל שנהינו קבוצת צמרת אבל אנחנו עושים את זה בהצלחה רבה ולראייה שבעונה הבאה נעלה חמישה שחקנים מקבוצת הנוער לקבוצה הבוגרת. כדי להיות שחקן בקרית שמונה לא מספיק להיות רק מוכשר, צריך לעבוד קשה וצריך שיהיה לך אישיות. אני מכיר הרבה שחקנים כשרוניים שמשחקים בחוף הים" שרצקי דיבר גם על מדיניות השאלות ואמר "לא בושה להצטיין בליגה נמוכה יותר. אנחנו עוקבים אחרי כל מי שגדל אצלנו ונרוץ אחרי כל מי שיצליח בליגה נמוכה כדי להחזיר אותו"

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad