היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שירצקי לשחקנים: "חבל שלא החזקתם מעמד עוד דקה"

ימים לא פשוטים עוברים על האלופה, שלאחר התיקו 1:1 מול הפועל עכו בשבת ממשיכה לאבד נקודות וגובה. אם הכחולים חשבו שהניצחון 0:4 על הפועל הרצליה בגביע יעניק להם מומנטום חיובי וביטחון אמש הם הבינו שאין קשר בין הדברים ובליגה הם ממשיכים לאכזב. חדר ההלבשה של האלופה היה מתוח מתמיד והאווירה הייתה קשה.

בתחילה אומנם שרר שקט אך לאחר מכן החלו חילופי דברים הדדיים בין מספר שחקנים שהאשימו אחד את השני בתוצאת התיקו. אף אחד מהצוות המקצועי לא נכנס לחדר ההלבשה בסיום ורק הבעלים איזי שירצקי אמר לשחקנים: ״חבל שלא החזקתם מעמד עוד דקה, איבדנו נקודות שהיו כבר שלנו״.

שחקן בקבוצה התייחס לתוצאה אמש ואמר: ״לא הגיע לנו לנצח אתמול, ברגע שקורים דברים כאלה בחדר הלבשה והקבוצה לא ביחד והשחקנים לא ביחד אז גם אין סיכוי לנצח והתוצאות בהתאם".

הבלם שיר צדק התייחס גם הוא לתוצאות האחרונות של הקבוצה: ״אני חושב שאנחנו השנה טיפה מתקשים מול קבוצות שנסוגות לאחור. כבשנו ממצב נייח וכואב לא לשמור על זה במיוחד שסופגים בסיום ולא היינו ערניים. הולך לנו הרבה יותר קשה השנה. המטרה שלנו היא להשתפר ממשחק למשחק, להתקדם ולהסתכל על המשחק הבא. כל שחקן צריך לשפר את עצמו״. צדק גם התייחס לזימונו לנבחרת: "אני גאה לייצג את הנבחרת אני מגיע בכושר טוב לשם. מקווה למצות את היכולות שלי גם שם".

אולי יעניין אותך

Bottom ad