היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שלב ההוכחות

רק 8 נקודות מפרידות בין הקבוצה של מוטי איווניר לבין הקבוצה של רן בן שמעון, נתון שיהפוך את משחק הליגה בשבת להרבה יותר מעניין ומרתק.

מצד אחד מגיעים הכחולים לבנים שחייבים לצמצם את הפער ממכבי ת"א ויחד עם זאת גם לנסות לברוח למכבי פ"ת ובני יהודה שהתחילו להיצמד אליהם בטבלה בכדי לא לאבד את המקום הרביעי. מנגד מכבי ת"א מגיעה למשחק ביודעה שהפסד או תיקו, ויכול מאד להיות שגם שיטת הקיזוז, לא תעזור לה והאליפות תברח סופית. על שני הצדדים מוטל לחץ לא קטן אך כמובן שהמשקל הגדול יותר מונח על כתפי הצהובים מקריית שלום שנתונים לקהל תובעני והרבה פחות מתחשב מהקהל הסבלני של ק"ש, ובעיקר ללחץ התקשורתי.

גם שחקניו של רן בן שמעון מתחילים להפנים שאחרי הפסד ושתי תוצאות תיקו בשלושת המשחקים האחרונים הם חייבים לקחת את 3 הנקודות במפגש עם מכבי, נכון שגם במחזורים האחרונים כאשר צברו רק 2 נקודות מתוך 9 אפשריות הציגו הכחולים יכולת טובה והרבה השקעה אך כידוע לא מספיק להישאר עם המחמאות והמאמן הצפוני דרש משחקניו לקראת המשחק לגלות הרבה אופי ומחויבות ובעיקר להילחם על הנקודות.

מהצד המקצועי במכבי ת"א מגיעים כשהם נתונים למכת פציעות לא קטנה שכוללת את הקשר אריס מדוניאין, רוני גפני, ג'יזרמו ישראלביץ' והחלוץ המצוין אלירן עטר שפספס אימון בשל מחלה ורק היום יוחלט אם הוא יעמוד לרשותו של מוטי איווניר, למרות השחקנים שיחסרו אין ספק שלמאמן הצהובים עדיין ישנו סגל רחב ופיתרון לכל עמדה.

מנגד לרן בן שמעון יהיה סגל מלא מלבד החלוץ שמעון אבוחצירא שסובל ממתיחה ולמרות שהוא נחוץ במיוחד לכחולים, ככל הנראה בק"ש יעדיפו שלא לסכן את החלוץ אלא אם כן יחול שיפור משמעותי במצבו בסמוך למשחק, מי שצפוי לתפוס את מקומו בהרכב הוא ברק בדש. מעבר לכך המאמן ממשיך להתלבט בנוגע לעמדת השוער אם כי נראה שלבסוף חיימוב הוא זה שיקבל את אפודת השוער ולא דני עמוס שפתח בשני משחקי הליגה האחרונים.

למרות מזג האוויר החורפי גם הקהל הכחול לא מתכוון להישאר אדיש לקראת המשחק והאוהדים מתכננים מפגן תמיכה ססגוני בשחקנים שיכלול דגלים, שלטי עידוד והרבה צבע ביציעים. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad