היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שתה ונהג, נבדק ונעצר

משטרת קריית שמונה ממשיכה במאבקה כנגד הקטל בכבישים ובכלל זה כנגד נהגים בריונים המפרים את החוק ומסכנים את הציבור. בתוך כך, השבוע, שוטר סיור ומתנדב שהיה עימו בפעילות הבחינו בתושב קריית שמונה בשנות ה-40 לחייו כשהוא שותה בירה תוך כדי נהיגה. הנהג עוכב לבדיקה. תוצאות הבדיקה הראו כי בגופו רמת אלכוהול של 821 מיקרוגרם, פי 3.5 מהמותר. לנהג נרשמו דוחות, רישיונו נפסל ורכבו נגרר והושבת.

בפעילות נוספת, שוטרי יחידת השיטור העירוני ופקחי היחידה הבחינו בנהג רכב שהעלה את חשדם באופן נהיגתו שסיכנה את המשתמשים בדרך. נהג הרכב נבדק ולתדהמת הצוות הוברר כי הנהג נוהג 11 שנים ללא רישיון נהיגה. הנהג נעצר ונחקר בתחנת המשטרה. רכבו נגרר והושבת. מהמשטרה נמסר כי בהתאם לסעיף 10 לפקודת התעבורה אסור לאדם שאינו בעל רישיון נהיגה לנהוג ברכב ובעשותו כך הוא מסכן את הנהגים האחרים והמשתמשים בדרך. העונש הצפוי הוא חמור ועלול להגיע לכדי מאסר לתקופה של עד שנתיים. סעו כחוק.

 

 

סיירת צדיקים-השבת אבדה

במהלך פעילות יחידת השיטור העירוני בקריית שמונה השבוע, הבחינו השוטר והפקח במכשיר טלפון נייד זרוק על הכביש. הצוות אסף את המכשיר והחל בניסיונות לאיתור הבעלים. לאחר מאמצים אותרו הבעלים. מדובר בקשישה בת 75 עיוורת, אשר לא ידעה כלל כי הטלפון שלה אבד. כאמור הקשישה אותרה והטלפון הושב לה על ידי הצוות בנוכחות קרוב משפחתה שליווה אותה.

 

 

ילדים מיוחדים ושוטרים מיוחדים

במסגרת חיזוק הקשר בין הדור הצעיר של הקהילה למשטרה, נערך השבוע יום קהילה-משטרה לילדי קייטנות החינוך המיוחד באזור גליל עליון. במסגרת יום זה הציגו השוטרים בפני הילדים את אמצעי המשטרה השונים כגון ניידות משטרה, מכשירי קשר, אזיקים ועוד. חבלן הציג בפניהם את הרובוט המשטרתי ולילדים ניתנה הזדמנות להתנסות באמצעים השונים. הילדים אף קיבלו הדרכה בנושא זהירות בדרכים.

היה זה יום מהנה וחוויתי לכלל המשתתפים.

 

נתפס עבריין איכות סביבה

שוטרי יחידת השיטור העירוני ופקחיה ביצעו תצפיות לאיתור עבריינים המזהמים את הסביבה בפסולת בניין, בעיקר. במהלך התצפית השבוע הבחינו השוטרים במשאית שהשליכה פסולת.

הנהג תועד שופך פסולת באחד מרחובות העיר. נהג המשאית עוכב לתחנת המשטרה נחקר באזהרה וחומרי החקירה הועברו ליחידת התביעות של אגף איכות הסביבה.

 

השלכת פסולת בשטח ציבורי מצריכה אישור, והעובר על תקנה זו צפוי לקנס ומאסר הקבוע בחוק.

משטרת קריית שמונה והשיטור העירוני יאכפו בנחישות את חוק הניקיון בכלל ושפיכת פסולת מכל סוג בפרט ויבוצעו פעילויות גלויות וסמויות בנושא זה.

 

משפחה איבדה את דרכה וחולצה בשלום

באחד הלילות השבוע התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על מטיילים נעדרים באזור הנחלים סמוך לקריית שמונה. המודיע מסר כי בן משפחתו, גבר בשנות ה-50 לחייו תושב טבריה יצא עם שלוש בנות משפחתו לטייל באזור הנחלים סמוך לקריית שמונה ומאז השעה 16:00 נותק עימם הקשר. כוחות גדולים של משטרה החלו בסריקות אחר הנעדרים. בוצע שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים והתברר כי רכבו של הגבר נמצא באזור נחל שניר. מיד הוזנקו למקום כוחות גדולים של משטרה, מד"א, כב"א ויחידת חילוץ גולן, שם אכן נמצא הרכב של הנעדר כאשר כל ציודם של המטיילים נמצא בתוכו. תוך כדי ביצוע הסריקות במקום נשמעו מכיוון הנחל צעקות וקריאות "הצילו". כל הכוחות הופנו מיד למקום ממנו הגיעו הצעקות והנעדרים אכן אותרו במקום וחולצו בשלום מהנחל לאחר שהיו מספר רב של שעות ללא מים ואוכל. המטיילים קיבלו במקום טיפול רפואי ראשוני על ידי מד"א ונגבו מהם עדויות לעניין הימצאותם במקום.

אולי יעניין אותך

Bottom ad