היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

תודה איזי – הבושה לא שלנו!

מכאן אני רוצה להגיד שהבושה היא לא שלנו!, של תושבי קריית שמונה, שיש רק לשבח אותם על כך שאפילו לא חושבים על הליכה נגד המסורת והערכים שגדלו עליהם בשביל משחקי כדורגל. הבושה היא של מר לוזון ושותפיו להתאחדות שאע"פ שקריית שמונה ידועה בכך שרוב תושביה מסורתיים, ממשיכים לקבוע את משחקי קריית שמונה בתוך השבת. הבושה היא שלהזיז אפילו בשעה אחת בלבד את שעת המשחק כדי שיוכלו התושבים להוציא את השבת וללכת למשחק, לא עושים כך. בערים כמו ת"א וחיפה שבהן כמות התושבים גדולה מאוד, למרות שהתושבים הדתיים לא יבואו למשחקים בשבת, יהיו את אלפי התושבים שאינם שומרים שבת שיבואו למשחק. בקריית-שמונה שמונה 24,000 תושבים כאשר רוב התושבים מסורתיים, ניכר לעין חוסר האוהדים במשחקים. 

אם באמת מפריע לאותם תושבים שצועקים "אויה לנו" על ה"קרחות" שמופיעות במשחקי הקבוצה בשבת, שיעשו עם זה משהו, שיחד עם חוג האוהדים יפנו להתאחדות ויבקשו שאת משחקי הקריה יקיימו לאחר צאת השבת, לבית"ר ולפ"ת כן ולנו לא?!

ומכאן אני רוצה לפנות לאיזי שרצקי ולהיות האדם האלף שאומר לו: תודה רבה לך איזי שרצקי אתה באמת נשמה! אני יכול להעיד על עצמי שמאז הוזלת הכרטיסים אני קונה מנויים לי ולאחי ומגיע למשחקי הבית וגם למשחקי החוץ של הקריה שמתקיימים בימות השבוע, וגם זה בזכות ההסעות חינם!   ואע"פ שיש הטוענים כך, אנחנו מודעים לכך שזה לא מובן מאליו.

נשאר לי רק לאחל לקבוצה המשך הצלחה בליגה ובגביעים ושבעזרת השם נזכה לראות את האליפות ההיסטורית שכולנו מקווים.

בנימין ברנדס

אהוד שומר שבת


 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad