היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

תכניות חדשות למעורבות חברתית לצעירים בקריית שמונה

עיריית קריית שמונה, רשת המתנ"סים, המשרד לשוויון חברתי ומרכז צעירים ותעסוקה, פותחים בימים אלו תכניות חדשות המזמינות את צעירי העיר לקחת חלק בעשיה חברתית. כחלק מתכנית זו נפתחות בעיר חמש תכניות שמטרתן לייצר פלטפורמה לעשיה חברתית משמעותית של צעירים.

התכניות המוצעות לצעירי העיר הן תכניות מגוונות לקהלי יעד שונים והינן מלוות בהכשרות המעוברות על-ידי אנשי מקצוע

במרכז צעירים ותעסוקה יופעלו התכניות הבאות:

 

מקום למנהיגות

יצירת פורום מנהיגות של צעירים שיהיה בו שיח על הזהות של צעירי קריית שמונה, למידה ויציאה לפעולה לקידום יוזמה של מעורבות חברתית.
התכנית  בשיתוף מכללת תל-חי ומיועדת לתושבים ולסטודנטים בני קרית שמונה. המשתתפים יובילו מיזמים חברתיים בעיר שיעסקו בקידום תחום הצעירים, וקידום מעורבות חברתית של צעירים. המיזמים יוכלו להיות רעיונות חדשים או חיבור למיזמים קיימים.

ניפגש למפגשים קבוצתיים שיתקיימו במרכז צעירים.

 

קשר בין דורי

מזמינים את צעירי העיר לייצר קשר משמעותי עם ותיקי העיר.

התכנית לליווי קשישים מהעיר תיעשה בשיתוף עם בית הקשיש. כל צעיר יצוות לקשיש ויבקר אותו אחת לשבוע. כתוצר של הקשר, הצעיר יתעד את סיפור החיים שלו שיודפס בספר. הקבוצה  תוציא  פעילויות משותפות לצעירים ולקשישים במהלך השנה, ותונחה על-ידי מנחה מקצועית במפגשים אשר ישלבו התנסות אישית, ידע תיאורטי, וחיבור עם האדם הזקן.

האח-ק"ש הגדול: תכנית מנטורים לנוער

 צעירי קריית שמונה יצרו קשר עם בני הנוער שלנו ופעילו לקדם ולהעצים את בני הנוער.  כל צעיר יצוות לבן-נוער ויפגש עימו אחת לשבוע. התכנית מקצועית כך שהקבוצה תתכנס למפגשי הנחיה בהם הצעירים יקבלו ליווי וכלים לעבודה עם בני נוער ממנחה בעלת רקע בתחום. הצעירים ייזמו ויבצעו פרויקטים ואירועי גיבוש לצעירים ולנוער

 

פורום הורים צעירים

בפורום זה נייצר קבוצה של הורים צעירים. קבוצה זו תיפגש לטובת יצירת קהילה משימתית. המשתתפים יפעלו למען קידום הורים צעירים בעיר ויוציאו אירועים ויוזמות להעצמת הורים צעירים.

 

יזמים בקהילה

תכנית ליזמות וחדשנות חברתית שפורסמה בעיתון לפני כמה שבועות יוצאת לדרך בשבוע הקרוב. התכנית תעניק כלים ליזמות לצעירים בעלי רעיון או מיזם חברתי.

להרשמה לתכניות ניתן לפנות לתהילה רכזת מעורבות חברתית במרכז צעירים.

בטלפון 046036805/4 או אימייל meoravut.k8@gmail.com

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad