היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

תרומות למען הילדים הסורים הפצועים בזיו

יוזמה ברוכה של גילית קויפמן-יבלונוביץ מפתח תקווה, הביאה לאיסוף נעליים, בגדים, צעצועים וחיתולים לילדים הפצועים במרכז הרפואי זיו בצפת, המעניק טיפול הומניטרי מזה שלוש שנים לפצועים הסורים.

גילית קויפמן-יבלונוביץ, סטודנטית לתואר שני, נשואה ואם לשניים, צפתה במראות הקשים שהגיעו מהעיר ההרוסה חאלב בסוריה וליבה לא נתן לה לעמוד מן הצד, כך שהחליטה לעשות מעשה: "פרסמתי בפייסבוק פוסט בו הודעתי שאני פותחת שלוש נקודות לאיסוף בגדים חמים עבור הילדים הסורים", היא מספרת, "בתוך יומיים כבר לא נותר לנו מקום לאחסן את כל התרומות שהגיעו מאנשים שאכפת להם. ידעתי שתהיה היענות, אבל לא חשבתי שברמה של מדינה שלמה".

התרומות שנאספו הובלו בעגלה ומכוניות פרטיות, עם בעלה וזוג חברים שסייעו, הישר מפתח תקווה למרכז הרפואי זיו לסיוע לסורים. "ידעתי, כי במרכז הרפואי זיו מתקיים טיפול הומניטרי בפצועים הסורים ולכן החלטתי לסייע דווקא כאן, במקום בו אני יודעת שהתרומות יגיעו אליהם ישירות" הוסיפה גילית.

מי שעדיין מעוניין לסייע לפצועים הסורים, מוזמן לתרום ישירות לחשבון הבנק הייעודי שנפתח לצורך הסיוע ברכישת ציוד רפואי לפצועים, כמו כסאות גלגלים, קביים, פרוטזות ועוד. עם הציוד הם חוזרים לסוריה, שם אין כבר בתי חולים ומרפאות פעילות.

לתרומות: מספר עמותה 58-000-510-6 על שם אגודת שוחרי ביה"ח זיו צפת

מספר חשבון: 20005/55 סניף 975 בנק לאומי, צפת.

או בהמחאה בדואר ל"אגודת הידידים" במרכז הרפואי זיו בצפת. לציין עבור הפצועים הסורים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad