היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

11.11.2014 תושבי קריית שמונה הולכים על זה

התוכנית לקידום בריאות ומחלקת הספורט במתנ"ס ארתור פוקס מקדמים אורח חיים בריא ומזמינים את תושבי קריית שמונה והגליל העליון ליום ההליכה העולמי שיתקיים ביום ג' הקרוב ה- 11.11.14.

התוכנית לקידום בריאות מקדמת את נושא הבריאות במגוון רחב של פרויקטים לכלל הציבור ומקדמת יוזמות בקרב מערכות החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי.

בתוכנית משתתפים מאות מתושבי העיר בפרויקטים השונים. השותפים לתוכנית זו הינם עיריית קריית שמונה, החברה למתנ"סים, גו'ינט אשלים ומשרד הבריאות. 

רכזת התוכנית נירית פישר: "הפעילות הגופנית והעיסוק בספורט, כבר בגיל הצעיר, חשובה להתפתחותם התקינה של ילדינו, במישור הגופני (עיצוב הגוף, פיתוח קורדינציה ועוד), ובמישור הרגשי (הקניית הרגלי חיים בריאים, תחושת נוחות עם הגוף, חיזוק הדימוי העצמי), וכמובן לנו המבוגרים, לקיום בריאות תקינה. לשם כך חשוב להקפיד ולאכול נכון וכמובן להקפיד על שתייה מספקת של מים".

עונת הגשמים כבר בפתח וזה זמן מצוין לדבר על איך הופכים את עונת החורף הקרובה לפעילה יותר. אז איך? מתחילים ללכת! וההזדמנות מגיעה בתאריך 11/11 יום שלישי, יום ההליכה העולמי.

חלק ממטרת היום היא להעלות למודעות את נושא הפעילות הגופנית וחשיבותה ואת תרומת ההליכה כפעילות רווחת ואפשרית לכל אדם.

ביום זה יתקיימו בעיר צעדות של בתי הספר, של ארגונים שונים ועוד (בשעות הבוקר) ואחר הצהריים בין השעות 15:00-17:00 כולם מוזמנים לקום ולצאת מהבית, ולהיות חלק מהמסורת והספורט הלאומי של העיר, ההליכה.

יום ההליכה יתקיים בשיתוף פעולה בין מחלקת הספורט והתוכנית לקידום בריאות.

לפרטים נוספים על יום ההליכה באתר www.bdg-events.co.il

וב-f:  "קידום בריאות קריית שמונה"

לפרטים: נירית פישר מקדמת בריאות עירונית 6036812 04

אופיר אורן מחלקת הספורט העירונית 046036813

אולי יעניין אותך

Bottom ad