היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

7.5.2014 – הגליל עובר למרכז…

תושבי קריית שמונה חושבים רק על דבר אחד, גמר גביע המדינה. נדמה כאילו בכל מקום בעיר הגביע הוא נושא השיחה היחידי ובצדק. לקבוצה של איזי שירצקי יש הזדמנות להביא תואר היסטורי לצפון, תואר היסטורי לארון התארים במשרדי המועדון ובעיקר אושר ונחת לעיר ולאוהדי הקבוצה הצפוניים.

ביומיים בהם החלה המכירה המוקדמת נמכרו כבר כ-2000 כרטיסים, היעד שהציבו לעצמם במועדון הצפוני הוא להגיע לכ-6000 אוהדים ביציעי רמת גן ומי שהיה במשרדי הקבוצה השבוע היה יכול להרגיש את הטירוף והעבודה הקשה והקדחתנית של המנכ"ל יוסי אדרי והדובר עדי פרג', הטלפונים לא מפסיקים לרגע והשניים חושבים בכל דקה איך להביא עוד תמיכה מהבית. אוטובוסים חינם יעמדו לרשות האוהדים ויצאו מהאצטדיון הצפוני, גם השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום העמיד לרשות האוהדים הצפוניים אוטובוסים והקצה לזה תקציב מיוחד בהמלצתו של עוזרו המקומי רמי רחמים.

מאות אוהדים כבר בחרו להדפיס חולצות, צעיפים ודגלים למשחק, כמו גם בעלי העסקים שיצאו במבצעים מיוחדים לקהל הכחול, גם הקמפיין ברשת החברתית פייסבוק ממשיך לצבור תאוצה כאשר בכל יום עוד עשרות אוהדים ממשיכים להחליף את תמונת הפרופיל ולהעלות תמונות של הכרטיסים אותם רכשו.

אחרי כל זה נשאר רק לשחקנים לעשות את העבודה על הדשא, טראומת הגמר מהעונה הקודמת עדיין זכורה לכולם, ההפסד בדו קרב הפנדלים להפועל רמת גן חקוק בראש בעיקר למאמן ברק בכר שיעשה הכל כדי שזה לא יקרה בשנית.

מהפן המקצועי בכר ייחסר את עודד אלקיים ורוג'רס קולה הפצועים, מלבדם אופיר מזרחי ככל הנראה יהיה כבר כשיר למשחק לאחר שערך אימונים מלאים בשבוע האחרון.

מהצד השני מחכה לכחולים יריבה לא קלה בכלל, מכבי נתניה אומנם שיחקה בעונה האחרונה בליגה הלאומית אבל לצהובים יש קבוצה שלא מביישת לא מעט קבוצות בליגת העל, העולה החדשה לליגה הראשונה תחת יוסי מזרחי היא קבוצה מסוכנת והתקפית שאחד מעמודי התווך שלה הוא החלוץ ערן לוי שידוע כשחקן עם בעיטות מדויקות וחזקות במיוחד ממרחק רב, או במילים אחרות לגיא חיימוב צפויה לא מעט עבודה.

עוד לפני משחק הגביע, קריית שמונה תארח בשבת את בני סכנין בליגה ותנסה להמשיך את רצף הניצחונות ובעיקר לשמור על פער 7 הנקודות, כמו גם את גמר הגביע בעונה הקודמת אותו לא שוכחים בקבוצה, בכר זוכר כי גם את כרטיס הכניסה לאירופה הוא איבד בשלבים האחרונים של העונה הקודמת, לכן הוא לא נותן לשחקניו להיות שאננים ומזכיר בכל הזדמנות שהמטרות שלהם בליגה עדיין לא הושגו ומדגיש בפני החניכים שלו בכל הזדמנות שאסור שהראש שלהם יהיה בגביע עד לאחר המשחק בשבת.

 

בנושא אחר הבלם שיר צדק מבוקש אצל האלופה מכבי ת"א, בקריית שלום כבר החלו את ההכנות לעונה הבאה ונראה כי בקרוב מאד הם כבר יחלו לנהל מו"מ עם השחקן ועם קריית שמונה לגבי מעבר של הקפטן למדים הצהובים. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad