היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אירית אלוני נבחרה למנהלת אגף הרווחה

אלוני (42) נולדה, גדלה והתחנכה בקריית שמונה נשואה ואם ל-8 ילדים. אירית היא מודל לחיקוי בכל האמור לקשר שבין הצלחה בקרירה וטיפוח משפחה. העובדה שבמהלך הקרירה המוצלחת שלה העמידה משפחה וגידלה שמונה ילדים, הופכת את בחירתה לבחירה מיוחדת מאוד ומבטיחה מאוד.

הגישה שלה לבני אדם באשר הם תבוא מנקודה פנימית ומניסיון אישי.

אלוני למדה בבית ספר מצודות ובדנציגר, בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה וחינוך ובעלת תואר שני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה.

אלוני ניהלה בשנים האחרונות את מרכזי "הפוך על הפוך" באזור הצפון והייתה חלק ממערך ההדרכה והפיתוח של כלל עמותת על"ם בארץ. במשך 10 השנים בהם עבדה אלוני בעמותת על"ם, היא זכתה לשבחים רבים ולהערכה על עבודתה המסורה והמקצועית ואף זכתה פעמיים בתעודות הצטיינות על תפקודה.

אירית אלוני: "אני מודה על האמון ושמחה להיות חלק ממערך השירותים המוביל בקריית שמונה. מערך המאמין ושם לו למטרה דרך, מקצועיות, כבוד האדם וקידומה של העיר קריית שמונה.

אני מתכוונת להשקיע את כל כולי בעבודה ובעשייה למען העיר ולמען שיפור איכות החיים של תושביה. אעשה הכל כדי שהאגף תחת ניהולי יהיה אגף מועיל וחלק מגאווה מקומית. האדם הוא במרכז העשייה".

ראש העיר ניסים מלכה: "אני מתכוון לסייע למנהלת הנבחרת בחבלי הקליטה ומשוכנע כי עשינו את הבחירה הנכונה והראויה. עקבתי אחר עשייתה של אירית בכל תפקידיה הקודמים ואין לי ספק כי האגף תחת ניהולה ייתן מענה ראוי, מקצועי ואנושי לכל דורש".

ראש העיר הודה למנכ"ל העירייה אשכול שוקרון ולחברי הוועדה על עבודתם המקצועית והמעמיקה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad