היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

גן התעשייה תל-חי: חברת BMC Software תורחב בהשקעה של מיליוני דולרים

ביניהם: דיויד מיראמלי David Mirmelli– מנכ"ל בכיר BMC Software לאירופה והמזרח התיכון, כריס לג- Chris Legg אדריכל יועץ בפרויקט, אריק סגל- מנהל שלוחת חברת BMC גן התעשייה תל-חי ועוד. את הסיור ליוו אריה דהן- מנכ"ל גני התעשייה של סטף ורטהימר, דבי סימונס- סמנכ"לית גני התעשייה והצוות המקצועי של גן התעשייה תל -חי.

כיום מועסקים בשלוחה הצפונית של חברת BMC Software מעל 200 עובדים, כאשר 25% מהם עברו מאזור המרכז או שהינם תושבי הצפון במקור, שחזרו מהמרכז. 75% הנוספים מגיעים מאזור הצפון, מנהריה ועד הגולן.

אריה דהן, מנכ"ל גני התעשייה, ברך את החברה על ההצלחה וההתרחבות ואמר כי BMC Software הינה חברת עוגן מרכזית בגן התעשייה תל-חי. החברה גדלה וצמחה ומעסיקה כיום בתל חי למעלה מ- 200 עובדים, חלקם סטודנטים, בתפקידי פיתוח, תמיכה ובדיקות תוכנה. החברה הינה דוגמה להצלחת הקמת שלוחות פיתוח בפריפריה הרחוקה, שתרמה להגירה חיובית אל הגליל העליון בעקבות גיוס מוצלח של כח אדם מאזור הגליל, תכנית הכשרת סטודנטים ממכללות תל-חי בפרויקט הטובים לתעשייה וגיוס מקצועי של כח אדם מיומן ממרכז הארץ.  

BMC Software הוקמה בגן התעשייה תל-חי בשנת 1999 על שטח של 200 מ"ר ומאז צמחה וכאמור תורחב לשטח של 3,100 מ"ר. תכנית ההרחבה כבר תוכננה בהתאם לדרישות החברה ולפני מספר שבועות החלו העבודות. עם ההרחבה צפוי גיוס נוסף של עובדים.

כיום מאכלס גן התעשייה תל-חי מספר חברות מובילות ביניהן: ישקר, מלאנוקס, אלביט מערכות תקשוב ויבשה, מכון המחקר מיגל וטאגרה ביוטכנולוגיה.

אריק סגל, דירקטור פיתוח ומנהל האתר של החברה בתל חי מספר כי חברת BMC היא חברת היי טק מובילה בעולם בתחום פיתוח פתרונות תוכנה לארגוני מחשוב, ו"ככזאת, אנו ממשיכים לצמוח ולהתפתח וצופים גידול במצבת כוח האדם גם במרכז הפיתוח בתל חי שמונה כיום למעלה ממאתיים איש.

בימים אלה מוקם מרכז פיתוח חדשני בגן התעשייה תל חי. האתר החדש נבנה עם חשיבה עתידית, תוך דיאלוג ושיח עם העובדים. הושם דגש על סביבת עבודה המעודדת שיתוף פעולה בין עובדים ובין הצוותים. מאפשרת גמישות בתהליך עבודת פיתוח התוכנה, ומעודדת תקשורת גם בסביבה אה-פורמלית דבר המביא לידי ביטוי את רוח החברה.

הרוח העיצובית של האתר החדש היא צעירה וחדשנית יחד עם שימור הצביון הייחודי של הסביבה הגלילית ושמירה על הסטנדרטים העולמיים של BMC כחברה גלובלית.

כולנו מחכים בקוצר רוח ובהתרגשות רבה למעבר למשכננו החדש המתוכנן לתחילת 2016", אומר אריק סגל.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad