היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ממשיך מסורת: בן שנפר מצטיין קורס קצינים בה"ד 1

בטקס מרשים בבה"ד 1 סיימו כמה מאות בוגרים את הכשרתם כקצינים בצה"ל. כארבעת אלפי בני משפחה וחברים צפו באחד מן הטקסים המיוחדים והחשובים הנערכים בצה"ל, קורס קצינים.

צה"ל קבע סטנדרטים גבוהים למי שרוצה להיות קצין בשורותיו ומסלול ההכשרה מעמיד רף גבוה של אמות מידה מוסריות-ערכיות, כושר מנהיגות וכמובן יכולות פיזיות כאשר מדובר בלוחמים.

ראש העיר הרב ניסים מלכה התמלא גאווה נוכח העובדה שבחודשים האחרונים סיימו בני העיר קורס קצינים בהצטיינות. במחזור הקודם הייתה זו שרה נאור שגם היא נבחרה כקצינה מצטיינת של קורס הקצינים ולאחר מכן אוריאן חדד ודור דהן שני קציני חייל האוויר שסיימו בהצטיינות את הקורס בחיל האוויר.

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "יש לנו נוער נפלא בקריית שמונה. בן הביא כבוד רב למשפחתו ולעיר קריית שמונה. להיבחר למצטיין גדודי מתוך מאות חיילים שסיימו קורס קצינים, זה בהחלט דבר גדול שראוי למלוא הערכה. בקריית שמונה יש נוער נפלא. נוער ערכי ומיוחד. הנוער של קריית שמונה הוא הנוער האיכותי ביותר בישראל", אמר ראש העיר הרב ניסים מלכה..

בטקס המרגש שנערך השבוע בבה"ד 1, השתתפו, בנוסף לבוגרים ובני משפחותיהם, גם אלופי צה"ל וקצינים בכירים.

מפקד אגף המבצעים האלוף יעקב אייש בירך את מסיימי הקורס והודה למפקדים ולמשפחות החיילים על תרומתם הרבה בעיצוב אישיותם של מפקדי העתיד של צה"ל.

האלוף אייש ומפקד בה"ד 1 אלוף משנה ערן ניב העניקו לבן שנפר המצטיין את סיכת המ"מ.

בן שנפר הוא בנם של עליזה ודוד, גם הם מוותיקי העיר. בן גדל והתחנך בעיר ולמד בבתי הספר מצודות ודנציגר. טרם גיוסו התנדב בן למכינה הקדם צבאית בני ציון בתל אביב ולאחר מכן התנדב ליחידה היוקרתית שלדג.

ראש העיר יזמין את בן שנפר ללשכתו ויעניק לו תשורה על הישגו המיוחד.

אולי יעניין אותך

Bottom ad