היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

סאגת יובלים שיווק מגרשים בחודש נובמבר 2014

בעקבות לחץ גדול שהפעילו פרנסי העיר קריית שמונה על משרד הבינוי והשיכון ולאחר ישיבות רבות שקיימו בנושא קידום שכנות יובלים נערכה השבוע ישיבה נוספת ובה נקבע תאריך יעד לשיווק מגרשי השכונה – נובמבר 2014.

בישיבה בה השתתפו מתכנני השכונה, נציגי משרד הבינוי והשיכון, סגן ראש העיר יגאל בוזגלו ונציגי אגף ההנדסה של עיריית קריית שמונה דווח על סיום המדידות בשטח השכונה והוחלט כי בעוד כחודש תתקיים ישיבה נוספת במטרה לסכם את עלויות הפיתוח על מנת שיהיה אפשר להכין תיק מכרז ולהתחיל בשלב שיווק השכונה.

"לאחר בחינת העלויות והגעה למסקנה כי עלויות פיתוח המגרשים תהיינה סבירות, תתקיים ישיבה באשר לשיטת השיווק. טרם הוחלט האם השיווק יתבצע דרך קבלנים, ישירות לתושבים או שיווק משולב בהתאם לאופי הבנייה. לאחר קבלת ההחלטה תינתן ההנחיה ליציאה לשיווק בנובמבר 2014 תוך הדגשה כי המגרשים ימסרו לזוכים לאחר כשנה וחצי.

שכונת יובלים שתקום למרגלות כפר יובל על שטח חקלאי כיום, תכיל 1,000 יחידות דיור, מהם 600 (60%) בבנייה צמודת קרקע ועוד 400 בבנייה רוויה. סביב השכונה יוקמו פארקים ומוסדות ציבור. גובה הבנייה הרוויה לא יעלה על מבנה בן 3 קומות בו ישולבו דירות גן ודירות גג.

מעיריית קריית שמונה נמסר כי נחל עיון העובר בשכונה המתוכננת יפותח ויעוצב לפארק טבעי שכונתי ואזורי.

ראש העיר ממשיך להאיץ באנשי משרד הבינוי והשיכון לזרז את כל ההליכים על מנת לאפשר לבני העיר ולתושבי הגליל לבנות את ביתם בקריית שמונה.

 

 

על סמך ניסיון העבר (מעל 12 שנים) צריך להתייחס לידיעה בעירבון מוגבל. העיכובים צצים מכל מיני כיוונים שנדמה היה שנפתרו.

רק כאשר משרדי הממשלה הנוגעים בדבר ומינהל מקרקעי ישראל יחתמו על החוזים ויאשרו את התוכניות יהיה ניתן לומר שהמלאכה מתחילה. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad