היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פלילים השבוע – 07.03.15

נעצר חשוד בפריצה לדירות

שוב פריצות לדירות ובתים בקריית שמונה, אחרי תקופה שקטה יחסית. לפני מספר שבועות נפרצו שני בתי עסק בקריית שמונה, מהם נגנב רכוש. הוגשו תלונות במשטרה ונפתחה חקירה. לאחר מאמץ משטרתי ובדיקת כיווני חקירה שונים, עלה שמו של חשוד בהתפרצויות, השבוע הוא נעצר, מדובר בתושב האזור בשנות העשרים לחייו בעל עבר פלילי. בחקירתו הכחיש כל קשר לאירועים, אולם למשטרה יש חומר הקושר את החשוד למיוחס לו. מעצרו הוארך בבית משפט והחקירה נמשכת. 

המשטרה מפעילה מודיעין סמוי וגלוי כדי להתחקות אחרי עקבותיהם של גורמים עבריינים המגיעים בדרך כלל מחוץ לאזור, מרביצים מכה, ונעלמים. הפעם מדובר דווקא בחשוד מהאזור 

 

שוד הפיצוצייה

השבוע אירע שוד באחת הפיצוציות בקריית שמונה כאשר רעולי פנים נכנסו לחנות ושדדו את המוכר ואף תקפו אותו תוך כדי השוד. 

שדידת פיצוציות הפועלות בדרך כלל במהלך היממה הוא נקודת התורפה של בעלי עסקים היות והפיצוציות נמצאות בחזית מול השודדים בשעות הקטנות של הלילה או במקומות שבדרך כלל אין תנועה בשעות אלו. ולכן, במשטרה רואים את מעשי השוד בכלל והפיצוציות בפרט, בחומרה.

הוגשה תלונה במשטרה ובפעילות זריזה של שוטרי התחנה, נעצרו החשודים זמן קצר לאחר האירוע. ברשותם נתפס רכוש. החשודים נחקרו ומסרו גרסה. מעצרם הוארך בבית משפט והחקירה נמשכת. 


הבלון התפוצץ, של הגז

לפני מספר ימים באחד היישובים באזור אירע פיצוץ של בלון גז בתוך דירה, בו נפצעו שניים, אחד באורח קשה והשני קל. הפצוע קשה הוטס לבית החולים רמבם לקבלת טיפול עקב מצבו הקשה והכוויות הרבות מהן סבל.

לדירה נגרם נזק כבד. מחקירה משטרתית עלה כי הפיצוץ נגרם עקב דליפת גז של מתקן בישול. הפצועים פונו לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. 

בתמונה: הבית לאחר פיצוץ בלון הגז. 

צילום: באדיבות כיבוי והצלה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad