היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

השר סילבן שלום חונך: מוטל סוזן לדיור מוזל לצעירים בקריית שמונה

המשרד לפיתוח הנגב והגליל מוביל את יישום החלטת הממשלה בדבר שיפוץ והסבת מבנים בבעלות ציבורית לעידוד ההתיישבות בנגב ובגליל לצרכי מגורים עבור קבוצות התיישבות. עם תום השיפוץ, כ-50 צעירים מגרעין הבוגרים של עמותת "איילים" יאכלסו את המבנה הכולל 16 דירות בגודל 65 מ"ר: 10 דירות במתחם המרכזי הכולל מועדון ו-6 דירות נוספות במבנה צמוד. חברי הגרעין ישתלבו בקהילה ויובילו תכניות חינוכיות ותרבותיות עם תושבי השכונה והעיר.

פרויקט הסבת מבנים נטושים בבעלות ציבורית והסבתם לדיור מוזל לצעירים מעודד צעירים להישאר ולבסס את עתידם ביישובי הנגב והגליל. מבנים נטושים שופצו כבר בנצרת עילית, בערד וכעת בקריית שמונה והמשרד עתיד לקדם שיפוץ מבנים מעין אלו במקומות נוספים בנגב ובגליל.

השר שלום: "פיצחנו את השיטה ליצירת דיור מהיר ומוזל עבור הצעירים. הצעירים הללו מביאים איתם רוח רעננה, משתלבים בקהילה ותורמים למרקם החברתי בערים ובמועצות. אנו ממשיכים לקדם פתרונות דיור אשר מעודדים את המשך ההתיישבות ברחבי הגליל, לצד חיזוק האוכלוסייה המקומית".

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "אני מברך על סיום הפרויקט החשוב. רק על ידי פרויקטים ייחודים מסוג אלו נוכל להעצים את העיר ולקלוט אוכלוסייה צעירה ומשכילה".

 

הרחבת הבריכה ההידרותרפית

במבואות חרמון

 

השר לפיתוח הנגב והגליל ושר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, סילבן שלום, חנך השבוע את הרחבתו של המרכז ההידרותרפי טיפולי לאוכלוסייה מיוחדת במועצה האזורית מבואות חרמון. השר שלום הוביל וקידם את החלטת הממשלה שקבעה את הרחבתו של המרכז ההידרותרפי.

המרכז ההידרותרפי נפתח בשנת 2010 וכולל בריכה טיפולית, בריכת שחייה, חדרי טיפולים, פיזיותרפיה וחדרי כושר. בעקבות החלטת הממשלה, הורחב המרכז ההידרותרפי ומערכותיו השונות שודרגו. עד כה, הושלמה בניית הבריכה הטיפולית, הותקנה מערכת בקרה אקלימית, חודשו ושופצו חדרי הטיפולים והמלתחות, פותחו תשתיות לאוכלוסיות מיוחדות והוקמה מערכת אנרגיה לחימום מי הבריכה והמבנה.

השר שלום: "הבריכה הטיפולית הייחודית נותנת מענה לעשרות אלפי אזרחים בעלי מוגבלויות מכל המגזרים המתגוררים באזור הגליל. המשרד לפיתוח הנגב והגליל, ממשיך לפעול כל העת לשיפור איכות חייהם של תושבי הגליל, בכל תחומי החיים".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad