היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מישל בן שימול "להחזיר את הצבע לאצבע"

 

  • הצג את תעודת הזהות שלך בקצרה.

בן שימול מישל. בן 51 אב לחמישה, ואב חד הורי לשניים.
פעיל בשלל תחומים ציבוריים קהילתיים וחברתיים מזה כ-15 שנה.

 

  • אנא הצג את עשייתך בתחום הציבורי/קהילתי, בעבר ובהווה.

כיהנתי בעבר כחבר מועצת עיר. יו"ר ועדת כספים. (תקופה בה צומצם הגירעון השוטף בכמעט שני שליש).
יו"ר ועדת מלגות (התקופה היחידה בה העמדנו דרך תורמים מיליונים רבים כל שנה לטובת מלגות לסטודנטים כולל לתואר.
כמו כן כיהנתי כחבר המועצה הדתית ממנה התפטרתי כמחאה על הריסת בית הכנסת ברחוב הנשיא.
מקים ומנהל את קבוצת הפייסבוק: "המדחן ששבר את הקש".
ונמצא בחזית של כל המאבקים הציבורים בעיר בשנים האחרונות. החל מהמאבק לביטול רשות החניה, חדר המיון הקדמי ושירותי הרפואה בכלל.

  • אנא הצג את תוכניותך, אם וכאשר תבחר.

אני גאה מאוד להיות הראשון מכלל המתמודדים אשר כבר עם הכרזת מועמדותי לפני ארבעה חודשים הצגתי דרך ומטרה ברורים.
עיקר פעולותיי יתרכזו בשינוי גישת הרשות ביחס למצבה וביחס לדרישותיה מממשלת וכנסת ישראל, ומשם מה שיוביל למציאות אזורית שונה. ברשותך אפרט במקצת.
קריית שמונה בראשותי. תצא למאבק ממוסד ומאורגן. מלווה בגופים ארציים שחשיבות השלטון המוניציפלי ברורה להם ככזה אשר הינו המשפיע ביותר על חיי האזרח ותקבל את האמצעים שיאפשרו לה לתפקד כשהתוצאה ההשלכתית על התושב תהיה בשוויון הזדמנויות מול כל תושב אחר במדינה. להבדיל מהמצב כיום בו אנו רצים אחר תקלות שנוצרות מהחלטות שלטוניות ארציות.

למשל רשות החניה שהושתה עלינו באמצעות תוכנית ההבראה כמס נוסף. ואגב כמי שמוביל את המאבק בנושא אני מודיע שהיא תבוטל ותשונה ללא הכר. הדגשים יהיו על סדר, נוחות ובטיחות ולא כבסיס להגדלה תקציבית.
נפעיל לוביסטים בכנסת לצורך קידום חוק קריית שמונה שייגע במאפיינים ופרויטים מוגדרים מראש באופיים ובזמן ביצועם.
נפעיל תקשורת ארצית ומקומית נעלה לירושלים, נשבית ונסגור את העיר והאזור. אנו נאלץ באמצעות מאבק לגיטימי וחוקי את ממשלת ישראל להפסיק להבטיח ולהתחיל לתקצב את העיר והאזור כפי הנדרש. וכמו שאר האזורים בארץ. נשתמש בכל מוטיב שהמחוקק יתיר לנו ושיקדם אותנו פעם אחת ולתמיד אל האופק.
הפיכת המכללה לאוניברסיטה, מה שיפנה מאות מיליונים לאזור דרך תקציבי מחקר ויביא עד להכפלה של מספרם של הסטודנטים. ההשלכות של מהלך כזה הינן דרמטיות. נכליל בחוק גם את נושא הבריאות. שיכלול הגדרה בתקנונים של זמני המתנה לרפואה מקצועית תוך השתת קנסות על הקופות במצב של חריגה מהם ושיפוי המבוטח. נמשיך במאבק לפתיחת חדר המיון בצורה מלאה כמו פתיחת מרכז רפואי מקצועי אשר ייועד ברבות הימים להפוך לבית חולים אזורי.

כמובן תחת אחריות רגולטורית-ציבורית ולא פרטית ובתקצוב מלא של משרד הבריאות.
נחדש את הוועדה לחקר גבולות ונגדיל את שטח העיר. אין שום סיבה שלא נהווה תחרות אזורית ונבנה אצלנו הרחבות כדוגמת שכננו. זה מחייב שטחים במישור ובעמק ולא בהר מה שמייקר מאוד את עלויות הפיתוח.
בחוק יוכנס סעיף שמקנה יתרון לכל מפעל שיוקם צפונית לקו אווירי ממחניים בערכים של תוספת של 12% מעל חוק העדפה לאומית א' ויבדיל פעם אחת ולתמיד ביננו לבין יוקנעם או אשדוד.
נתייחס גם לדיור הציבורי ונכניס סעיף שיחייב את עמידר לרכוש 10 אחוז מכל בניה ציבורית ולהפנותה לזכאים.

  • מדוע לבחור דווקא בך?

אני רץ במפלגה מקומית עצמאית שלא תהיה מחויבת לשום מפלגת-על אלא לתושב בלבד. ומציע דרך חדשה שנגזרת מהמסקנה כי בכלים הנוכחיים אי אפשר באמת לשנות ולא משנה מי יוביל. אלא אם כן נדאג לדרוש את הכלים הנכונים לצורך ביצוע המשימה.
להבדיל מכל מי שמבטיח את כל מה ששמעתם בעבר אין ספור פעמים, אני לא מציע לתושב בשלב זה לא ורדים ולא שושנים. אלא מאבק אמיתי שהצלחתו תוביל לקיום הבטחות מהסוג המוכר.
מזמין את כולכם להצטרף וביחד להחזיר את הצבע לאצבע.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad