היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אולי קפה וקרואסון?!

מי מהנהגים לא מכיר את התופעה בה נעצר רכב במרכז העיר, פותח את החלון ופותח בשיחת נפש עם חברו העומד מחוץ לרכב?!

לא פעם כאשר אני נתקל בדבר הזה, מחכה מספר שניות וכדי להעביר ברמז את מורת רוחי אני מציע לחברים הטובים קפה וקוראסון.. בדרך כלל הם מבינים, ומשחררים את הכביש. אבל יש מקרים, שהנהג או חברו המלומד 'יוצאים' עליך ב'למה, מה קרה?! אי אפשר להגיד שלום לחבר, אה?!'.
הנה מקרה שקרה השבוע. שוטר מתחנת קריית שמונה הבחין השבוע ברכב החוסם את הכביש בעיר ומפריע לתנועה כשהוא מעמיס ציוד על הרכב. השוטר ניגש לרכב, הזדהה בפני הנהג וביקש ממנו לפנות את הרכב מהמקום. בתגובה הנהג וחברו החלו לקלל את השוטר ולאיים עליו, ואחד מהם אף תקף את השוטר. לאחר מכן נמלטו מהמקום. בפעילות מהירה של המשטרה אותרו החשודים, תושבי קריית שמונה בשנות ה-30 לחייהם. נעצרו, נחקרו בגין המיוחס להם ונכלאו. למחרת שוחררו בערבות עם הפקדה כספית. התיק יועבר לעיון יחידת התביעה של המשטרה לבחינת הגשת כתבי אישום כנגד החשודים.

 

50 דו"חות על אי חגירת חגורות וטלפון נייד בנסיעה

בפעילות משרד התנועה של תחנת קריית שמונה בשיתוף סיור, מג"ב, אגף קהילה-משטרה והמשרד לאיכות הסביבה, תושב קריית שמונה בשנות ה 50 לחייו נתפס נוהג ברכב קלאב קאר בעיר, לא בשטח תפעולי. רכבו הושבת ל-30 יום.

עוד באותו מבצע נרשמו השבוע 70 דו"חות תנועה, מתוכם 40 דו"חות על אי חגירת חגורות בטיחות, 10 דו"חות על שימוש בפלאפון בזמן נהיגה ודו"ח תנועה אחד על נסיעה ברמזור אדום. 2 רכבים הורדו מהכביש עקב ליקויים מכניים ועשן.

במשטרה אומרים שנושא הבריונות בכבישים לא תרד מסדר יומה של המשטרה והשוטרים ימשיכו במלוא המרץ לטפל בתופעה. "נמשיך במלוא הנחישות בפעילות למיגור תופעת התאונות והבריונות בכביש. מקור חלק גדול ממה שקורה בכבישים, כולל תאונות קטלניות, הוא באלימות שמפגינים חלק מהנהגים", אמרו במשטרה.

 

 

סכינים ושוטרים

מה הייתם עושים לוּ הייתם נתקלים בשעת לילה מאוחרת באדם, בסמטה חשוכה ובידיו …שני סכינים? אין הרבה אפשרויות, רק לצאת מאזור הסכנה, ומהר. במילים אחרות, בורח…

אז נספר לכם את הסיפור פרק אחד לפני שאתם נתקלים באיש עם הסכינים בלילה חשוך…

…במהלך סיור שגרתי של שוטרי תחנת קריית שמונה באחד הלילות השבוע, בוצע חיפוש ברכבו של חשוד, תושב קריית שמונה בשנות ה-50 לחייו. בחיפוש נתפסו ברכבו של החשוד שני סכינים גדולים. החשוד עוכב לתחנת המשטרה, נחקר בגין החזקת סכין ומסר את גרסתו. הסכינים נתפסו על ידי המשטרה והחשוד שוחרר לאחר חקירה בתנאים מגבילים.

במקרה הזה, לא התקיים מפגש לא נעים עם האיש עם הסכינים בגלל ששוטרי תחנת קריית שמונה עצרו אותו, אבל יכול להיות גם שהאיש לא ייעצר…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad