היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אחרי שנים נתפס (סוף-סוף) כלב שעשה צרכיו בפארק הזהב

הכלב עשה את צרכיו בפארק הזהב, בעליו יועבר לטיפול המחלקה המשפטית. בעיריית קריית שמונה החליטו לצאת בפעולות אכיפה מסיביות נגד בעלי כלבים שמאפשרים לכלבים שלהם לעשות את צרכיהם במקומות ציבוריים, מבלי שהם מנקים אחריהם את הגללים

מצלמות שהוצבו לאחרונה בפארק הזהב כדי לתעד מקרי ונדליזם או כל דבר אחר בניגוד לכללים ובניגוד לחוק, תיעדו בזמן אמת תושבת העיר שיצאה לסיבוב עם הכלב שבבעלותה ואשר אפשרה לכלב לעשות את צרכיו במדשאות הפארק מבלי שאספה את הגללים כנדרש.

מנהלת המוקד מזי מלכה שצפתה באירוע בשידור חי ממשרדי המוקד העירוני, שלחה מיד את צוות הסיור של השיטור העירוני על מנת לשוחח עם התושבת, להסביר לה את העבירה שעברה ולקחת את פרטיה בכדי שהמחלקה המשפטית ברשות תמשיך את הטיפול בנושא עד להגשת כתב אישום.

התושבת שיתפה פעולה עם צוות השיטור העירוני והבינה שפעלה בצורה לא ראויה.

"הראיות נגד התושבת חזקות מאוד. סרטון הווידאו מדבר בעד עצמו", נמסר מהעירייה.

מעיריית קריית שמונה נמסר כי גם בעתיד יימשכו פעולות האכיפה בנושא. כמו כן ציינו בעירייה כי בשבועות הקרובים יבוצעו פעולות אכיפה של כלבים משוטטים. הפעולות יבוצעו על ידי השירות הווטרינרי האזורי. חשוב להבהיר כי אזורים רבים בעיר רושתו במצלמות ואנו מבקשים מהתושבים לשמור על עיר נקייה ומטופחת.

על השמחה שבתפיסת הכלב והגברת, עדיין המצב חמור ביותר, ונדמה שידה של העירייה קצרה מלטפל בחומרת הדין עם בעלי הכלבים העושים את צרכיהם בכל מקום.

ההודעות של העירייה על אכיפת חוק העזר העירוני יוכיח את עצמו רק כאשר מספרם של בעלי הכלבים העבריינים יהיה גדול מכלב פה וכלב שם.

עד אז חברים, תזהרו לא לעלות על ה'מוקשים'.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad