היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אין (כבר) כוכב על המגרש

דיירי רחוב הרצל, באזור "הכוכבים", הופתעו לגלות שחלק מפרויקט "8 הכיכרות" יחייב הריסת מגרש כדורסל וגן משחקים הנמצא במקום מוגן ומוסתר מהכביש הסואן העובר ברחוב.

באזור מצויים חמישה מבני "כוכבים" ובחלק מהם מתגוררים זוגות צעירים אשר המגרש משמש כמקום משחקים לילדיהם.

אומר אבי אביסרור נציג הדיירים: "יום בהיר אחד נודע לנו שהעירייה החליטה להרוס את המרגש. המגרש הזה הוא אחד המגרשים הבודדים הנמצאים בקרבת הבתים שלנו, ובמיוחד בגלל שמדובר ברחוב מסוכן שיש בו תנועה סואנת, הוא גם מקום בטוח למשחקים. אנחנו לא מבינים מדוע העירייה צריכה להרוס מגרש כזה שהוא טוב מכל הבחינות. הוא ממוקם במקום מוגן מתחת לבתים שלנו. אין שם בכלל תנועה של מכוניות והילדים מכל האזור מגיעים לשחק בו", הוא אומר.

ואכן, מסיור קצר שערכנו במקום מתגלה מגרש שהוא לא שיא התפארת, אבל הוא מגודר היטב, יש במקום תשית לתאורת לילה (שאינה עובדת), יש שני עמודי סל, בקיצור, הלוואי עוד מגרשים כאלה ברחבי העיר.

אבי אביסרור: "השכנים בכל הבלוקים התארגנו וחתמו על מכתב לעירייה כדי שלא תהרוס את המגרש (ראה המכתב)".

– אבל אבי, העירייה רוצה לפתח את האזור באמצעות פרויקט "8 הכיכרות" וחלק מהתוכנית כולל את המגרש שלכם.

אבי: "הכל טוב ויפה. אנחנו לא אומרים שלא ייפתחו, אדרבא. אבל תחשוב בהיגיון, המגרש הזה צמוד לבלוק. למי הוא מפריע? למה להרוס את הקיים? אנחנו חושבים שאפשר לפתח את הכיכרות לצד המגרש הקיים, ולא להרוס את המגרש הזה בכל מחיר".

עוד מוסיף ואומר אבי אביסרור שהמגרש משמש גם חיילים המגיעים לחופשות מבית החייל ע"ש יצחק רבין.

בכל מקרה, הדיירים לא מוכנים לוותר על המגרש ועושים ככל שהחוק מרשה להם כדי לעצור את הריסת המגרש.

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בבדיקה משפטית וטרם התקבלה החלטה בנושא, אולם חשוב להדגיש כי הדבר החשוב מבחינת הרשות הוא מציאת פתרון לכלל הבעיות הקיימות ברחוב. פתרון שישרת את כלל הציבור בצורה הטובה ביותר".

אולי יעניין אותך

Bottom ad